FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zijn dan wel maar modelauto's.
Maar allemaal schaal 1/18 dus de verhoudingen onderling kloppen wel.

Die Schumacher Ferrari tegen de Leclerc Ferrari. Dat is toch gigantisch. Jammer dat die Kimi ertussen staat.

q7rcbuyq7p151.jpg

Hamilton heeft ooit onderstaande foto gepost. Ik dacht toen dat dat fake was, maar klopt echt.

9268890-0-image-a-3_1549016826469.jpg

Kleine aanpassing in Baku; kerb vervangen door een painted exemplaar. nu kunnen ze er gewoon los overrijden. En kan Leclerc mss wel de bocht halen :)

E28h-ZEXwAAbIQ8.jpg

Het geverfde deel is hetzelfde gebleven. Waar de kerb lag, ligt momenteel nog niks, maar het lijkt er toch op dat die gewoon nog gemonteerd moet worden?

Het geverfde deel is hetzelfde gebleven. Waar de kerb lag, ligt momenteel nog niks, maar het lijkt er toch op dat die gewoon nog gemonteerd moet worden?
Ik vermoed dat die er niet meer komt, zou wsl anders niet vermeld zijn op de Twitteraccount van hierboven.
De wijziging staat ook opgenomen in de lijst van track changes:
  • The barrier and Tecpro separating the pit lane exit and the track has been extended by approximately 20m.
  • The right-hand vehicle opening opposite the pit exit has been realigned to run more parallel to the track edge.
  • A Barrier has been installed in front of the Pit Lane Garage Complex at the pit exit.
  • The left-hand wall at the entry to Turn 2 has been realigned closer to the track edge line.
  • The left-hand wall at the entry to Turn 3 has been realigned closer to the track edge line.
  • The right-hand wall at the entry to Turn 4 has been realigned closer to the track edge line.
  • The Tecpro barrier configuration at the exit of Turn 5 has been upgraded.
  • The opening in the communal debris fence between Turn 6-7 and Turn 19-20 have been closed.
  • The apex kerb at Turn 8 has been removed and replaced with a painted kerb.
  • The painted kerb at the exit of Turn 12 has been removed.

Hier zie je het van dichtbij

In P2 is de hoogst geklasseerde Mercedes motor P8. Daar gaan 3 Honda motoren aan vooraf... Toch zonde dat Honda er mee stopt wanneer ze werkelijk elk jaar progressie maken.

Misschien bedenken ze zich nog? En sowieso stoppen ze niet, RedBull gaat verder en ging toch nog ‘support’ krijgen van Honda in het begin? Of heb ik dat nu volledig mis op?

Verstappen in de muur in FP3. Zelfde plek als Leclerc gisteren.
Ik gok op Perez voor pole.

Verstappen in de muur in FP3. Zelfde plek als Leclerc gisteren.
Ik gok op Perez voor pole.
Het zit in ieder geval dicht op elkaar en Gasly trouwens met een zeer snelle ronde in FP3. Lewis lijkt toch ook nog iets gevonden te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan