Not sure if seriousDat Bottas dit over komt hmmm gratis plek voor Ham
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Not sure if seriousDat Bottas dit over komt hmmm gratis plek voor Ham
Ah ja. Maar dan kan Giovinazzi het puntje pakken voor Alfa. Ik zie ze anders nog zonder punten eindigen, en dat scheelt nogal in prijzengeld dacht ik.Moet nog stoppen geloof ik
Die reacties vind ik er zelf ook wat over, maar van de andere kant is Hamilton weer aan het bleiten voor iets wat puur zijn eigen fout is. Als ie die 7e plaats maar niks vindt had ie gisteren maar harder moeten rijden. Of verwacht hij dat zijn team hem door strategie efkes 5 plaatsen moet laten winnen of zo?Hoe zielig zijn jullie eigenlijk?
Je kan voor iemand supporteren, of geen fan zijn van iemand, maar moet je dan commentaar geven die precies van een 8 jarige komt?

Dat klopt. Echt wel jammer voor Bottas met zijn wheel gun.Wat een saaie wedstrijd wel een mooi podium
Combinatie van risicofactoren vermoed ik: de kleine kans dat Norris een klein slippertje maakt, de marge op Vettel die groot genoeg was, maar dan mocht er niet te veel foutlopen bij de stop, en dan nog het voornaamste: die tijd van Hamilton was misschien zo goed dat Perez teveel risico zou moeten nemen om hem te kunnen passeren.Snap niet waarom RB Perez niet binnen haalt om die snelste ronde te pakken? Verwachtte ze dat die Norris nog ging pakken voor p3?![]()
Dat vind ik ook inderdaad een fout.Snap niet waarom RB Perez niet binnen haalt om die snelste ronde te pakken? Verwachtte ze dat die Norris nog ging pakken voor p3?![]()
De kans was wel klein, Hamilton reed de snelste ronde ooit in Monaco. Maar ja wie niet waagt niet wint natuurlijk.Dat vind ik ook inderdaad een fout.
Maar Hamilton kon al heel de wedstrijd van de verste verte niet aan de pace van de Red Bulls. En Perez zat in een goede flow, dus had wel gekunnen.De kans was wel klein, Hamilton reed de snelste ronde ooit in Monaco. Maar ja wie niet waagt niet wint natuurlijk.
De mensen die zitten te zeveren het was express hier is uw antwoord. Hij kan zelfs niet starten!
Echt zonde!. Dus dan weet je ook meteen wat het was NIET EXPRESS!
Dat Bottas dit over komt hmmm gratis plek voor Ham
raar argument. op het moment dat Hamilton die stop doet ervoor had Tsunoda net dat record gereden. Dus waarom Perez het met versere banden niet zou gekund hebben? ok, Hamilton zijn ronde was meer dan een seconde sneller, maar Perez in de Red Bull had dat ook nog wel gekund.De kans was wel klein, Hamilton reed de snelste ronde ooit in Monaco. Maar ja wie niet waagt niet wint natuurlijk.
bwa, 't is ook een beetje idioot van FIA en FOM om elke keer weer in te zetten op méér aerodynamica en méér bochtensnelheid en grotere wagens, terwijl het circuit waar ze hun belangrijkste race op houden daar absoluut niet geschikt voor is.Toch wel een pokke circuit om op te racen....