Knarf
Well-known member
Volledig mee eens.......Maar verzieken van de thread...
Wat voor een opmerking is dat?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volledig mee eens.......Maar verzieken van de thread...
Die heeft race 1 gewonnen en stond 10de bij de reverse-grid. Om dan in Monaco naar P3 te gaan kan je dat toch niet slecht noemen?Zhou vond ik maar plattekes: op zich niet slecht, maar met zo'n ervaring moet je meer vooraan zitten.
Ah, da's reverse grid, dat verklaart al een hoop waarom die bekende namen zowat tussenin zaten.Die heeft race 1 gewonnen en stond 10de bij de reverse-grid. Om dan in Monaco naar P3 te gaan kan je dat toch niet slecht noemen?
Als je de F1 app hebt kan je alles nog terug bekijken. Zijn sprint race 2 was wel niet om over naar huis te schrijven, daar weet ik niet wat er gebeurd is.Ah, da's reverse grid, dat verklaart al een hoop waarom die bekende namen zowat tussenin zaten.
Nu, ik vond Zhou nog altijd niet echt snel rondrijden. Hij hing de ganse tijd 7e, en heeft 2 plaatsen kunnen winnen door heel laat te pitten en op de koude banden toch nog 2 man voor te blijven (op een andere track dan Monaco hadden die ongetwijfeld kunnen inhalen). Maar het gaat je race in Monaco inderdaad geen goed doen als je op plaats 10 moet starten, dan verlies je al snel een hoop tijd zonder dat je er iets aan kan doen.
Reed net buiten de punten en gokte tijdens VSC op slicks, maar dat draaide zodanig slecht uit dat hij nóg eens binnengekomen is om terug te wisselen voor wets.Als je de F1 app hebt kan je alles nog terug bekijken. Zijn sprint race 2 was wel niet om over naar huis te schrijven, daar weet ik niet wat er gebeurd is.
![]()
Lewis Hamilton is boos: "Er komen lastige gesprekken met het team" | sporza
Er zal een hartig woordje gepraat worden bij Mercedes na de kwalificaties voor de GP van Monaco. "Zaken die gedaan moesten worden, zijn duidelijk niet gedaan", zei wereldkampioen Lewis Hamilton.sporza.be
Hamilton not pleased![]()
Leclerc zijn versnellingsbak is oké, start dus vanaf pole!
Ze hebben de wagen getest op een blok toen werkte alles. Toen Ler uit rijde is de problemen begonnen.Toch wel weer een fuck up van Ferrari dat ze het probleem nu pas zien...