FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Van super blij omdat Max en Perez 1-2 reden naar super pissed naar kei hard lachen.
Toffe race zeker:unsure:
Wel jammer voor Max want zou vandaag toch serieus uitlopen op Lewis.

Eigenlijk wel een schande. Stroll en Max 30 rondes terwijl Pirelli aangaf dat er 40 mee konden gereden worden. Heeft Max er nog 5 daarvan achter safety car gereden...

Wat een zalig podium!
Ik snap totaal niet waarom er mensen tegen deze herstart waren. Een grotere buzzkill dan gewoon stoppen bestaat er toch niet? Dit einde was zoals verwacht epic.
Zeker epic, maar enkel epic omdat HAM zich heeft verremd natuurlijk. En dan nog 2 Mercedessen buiten de punten, heerlijker voor het kampioenschap kan gewoon niet!

Hopelijk is er beeldmateriaal van Verstappen bij die herstart.

Ik hoop op een facecam van Max als Lewis t1 mist.
ik denk dat een piloot als Verstappen (of Lewis) op zo'n moment vooral denkt aan wat hij zelf verloren heeft, en in het beste geval denkt dat er in de titelstrijd niets verloren is nu. Enig leedvermaak moet je hier niet verwachten.

(kijk ook naar Lewis na de crash van Verstappen: "is he ok" en "this wil be a long championship". de racewin is bijzaak)

ik denk dat een piloot als Verstappen (of Lewis) op zo'n moment vooral denkt aan wat hij zelf verloren heeft, en in het beste geval denkt dat er in de titelstrijd niets verloren is nu. Enig leedvermaak moet je hier niet verwachten.

(kijk ook naar Lewis na de crash van Verstappen: "is he ok" en "this wil be a long championship". de racewin is bijzaak)
Er is een verschil tussen tegen 330 per uur tegen een muur rijden en gewoon tegen 50 de bocht missen... uiteraard gaat ge daar als tegenstander niet joepie roepen als iemand tegen die snelheid tegen de muur vlamt.
Max zal wel deels blij zijn toen Lewis daar 0 punten pakte. Dat verzacht toch deels de pijn.

nee, er is geen verschil: ze hebben alletwee 0 punten. de rest doet er niet toe hoor, als je voor de titel gaat.
Max gaat vooral aan het balen zijn dat hij 26 punten kwijt is.

r863740_800x320_5-2.jpg

Wat een zalig podium!
Ik snap totaal niet waarom er mensen tegen deze herstart waren. Een grotere buzzkill dan gewoon stoppen bestaat er toch niet? Dit einde was zoals verwacht epic.
Omdat die nergens voor nodig was?
Laten we random wat dingen doen om het spektakel te verhogen....

Kunstmatig spectakel is voor mij niet nodig.
Zorg ervoor dat er meer echt spectacel is, dan zijn zulke ingrepen niet nodig.

Eh, nee? Laten we gewoon de race 100% uitrijden omdat de mogelijkheid er is?
Ja gewoon onder safety car laten finishen zoals altijd?

In het voetbal fluiten ze ook niet random eens om de achterstaande ploeg ne penalty te laten nemen want dan is het terug spannender?
Dit lijkt me echt gewoon complete willekeur van toepassing van rode vlag om kunstmatig spectakel te creeeren?

Van mij hoeft dat echt niet.
Doet me wat denken aan de champcar race in Zolder jaren geleden.
Die was niet echt spannend. Safety car om na te kijken of de curbstone niet was los gekomen. Marchalls lopen er eens naartoe, kijken eens : "die hangt nog vast". Racen maar... Veld terug bij elkaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan