FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
De band van Pirelli is in mijn ogen te zacht. Als je zie eerst Strol en nu Max. zou te gevaarlijk om nog verder te rijden.
Klopt, die C3 compound zou voor deze race eigenlijk de soft band moeten zijn ipv hard band. Echt klote dit, zowel voor het kampioenschap als voor VER. Echt, hoeveel geluk kan je als HAM wel hebben...

Ja, maar gaan ze nog verder rijden voor die 2 ronden? Of gaan ze stoppen met de stand die er nu staat? Want volgens de regels als 75% gereden is, stopt de race toch?
Aangezien we nog geen podiums aan het vieren zijn, gaan we nog racen volgens mij.

Klopt, die C3 compound zou voor deze race eigenlijk de soft band moeten zijn ipv hard band. Echt klote dit, zowel voor het kampioenschap als voor VER. Echt, hoeveel geluk kan je als HAM wel hebben...
Ba wah Ogier (WRC) heeft ook altijd dat geluk aan zijn zijde hé. Kampioengeluk bestaat echt. ;)

Als ze nu nog beginnen racen, en HAM wordt 1e, dan is mijn zondag helemaal verkloot. Ipv te finishen onder SC voor die 2 ronden of gewoon te stoppen. Ik snap niet dat de FIA gewoon niet zegt: we stoppen met de race want 75% is al gereden van de ronden. Hun eigen regels passen ze nier consistent toe.

Als ze nu nog beginnen racen, en HAM wordt 1e, dan is mijn zondag helemaal verkloot. Ipv te finishen onder SC voor die 2 ronden of gewoon te stoppen. Ik snap niet dat de FIA gewoon niet zegt: we stoppen met de race want 75% is al gereden van de ronden. Hun eigen regels passen ze nier consistent toe.
En dan wint Max want die was eerste aan de lijn? :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan