Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weliswaar true als kijkerSpa zonder regen was de laatste jaren toch maar relatief saai voor F1. Is één van de circuits waar men de DRS zones een stuk korter mag maken.
)Ik ga voor de eerste keer naar de F1 kijken in Spa. Iemand anders heeft de tickets besteld, 't zijn staanplaatsen, meer weet ik eigenlijk niet.Weliswaar true als kijker
(langs andere kant, na 3 seconden crash in regen en 20-30min race stil, change dat ik een anderhalfuur uitgesteld keek afgelopen weekend)
Gaat er iemand trouwens kijken vant jaar in Spa? Zoja welk type ticket?
Ah inderdaad.iets dat eigenlijk een beetje onopgemerkt is gebleven door de T1-mayhem, maar Giovinazzi was na de eerste formation lap al binnen gekomen voor slicks.
die had dus eigenlijk voor de 2de start gewoon samen met Lewis op de grid moeten staan, maar dan met de juiste banden.
daar klopt bij Alfa Romeo toch ook iets niet hoor.
Tijdens de rode vlag zijn ze terug naar intermediates gegaan dacht ik. Hij zal in zijn eerste rondje hebben gevoeld dat de baan nog te nat lag voor slicks vermoed ik dan.Ah inderdaad.
Wat heeft die dan in de pit gedaan?
Idd, die kans bestond erin als iedereen vlak achter elkaar de pits binnen kwam. Maar de realiteit was dat er achter Latifi een groot gat zat, zodat hij als 6e had kunnen aansluiten.Mercedes had ook nog het probleem dat zij de eerste pitbox zijn. Dus als Hamilton was binnengekomen was hij mogelijks nog altijd als laatste eruit gekomen. Zal ook wel hebben meegespeeld vermoed ik.
niet per se he. hij zal dan wel voor een deel van het veld moeten wachten hebben, maar die zullen dan op hem moeten wachten hebben als hij buiten reedMercedes had ook nog het probleem dat zij de eerste pitbox zijn. Dus als Hamilton was binnengekomen was hij mogelijks nog altijd als laatste eruit gekomen. Zal ook wel hebben meegespeeld vermoed ik.
Hier ook voor de eerste keer F1 gaan kijken! Staanplaatsen zijn bronze tickets.Ik ga voor de eerste keer naar de F1 kijken in Spa. Iemand anders heeft de tickets besteld, 't zijn staanplaatsen, meer weet ik eigenlijk niet.
Ik kijk er alleszins zwaar naar uit.

1 Regel: OP TIJD GAAN! & u niet ergeren aan het verkeer terug.Hier ook voor de eerste keer F1 gaan kijken! Staanplaatsen zijn bronze tickets.
Wij gaan de vrijdag op verkenning tijdens de free practice, zaterdag chill dagje in ons vakantiehuis en natuurlijk de qualifying meepikken. En dan zondag D Day! Als er nog tips zijn, ik hoor het graag!
De vrijdag naar de practice gaan was dus een goede beslissing, kunnen we al die spots al eens bekijken!Bronze tickets... beste plaats vind ik persoonlijk Bruxelles. Daar ben je het dichtst bij de auto's en is de snelheid niet zo hoog zodat je ze goed kan bewonderen.
Zie je graag inhaalacties moet je op het einde van het rechte stuk gaan staan, net voor Les Combes.
Zie je de wagens graag op de limiet rijden moet je aan Pouhon zijn.
Wat vooral belangrijk is, is zondag er goed op tijd bij zijn. De heel goede plekken zijn schaars. Aan Pouhon is veel plaats, maar aan die andere 2 is er heel wat minder.
In elk geval, amuseert u![]()
We zitten heel het weekend in een vakantiehuis op 15 minuten rijden van het circuit. Dus we kunnen er zeker vroeg zijn en we hebben geen haast om terug weg te gaan savonds1 Regel: OP TIJD GAAN! & u niet ergeren aan het verkeer terug.
De straatjes van Spa met alle velden / parkeerplaatsen zijn heel stom en vaak sta je lang in de files. Ook met terug geraken op de autostrade.

spagrandprix.com komen de mijne van.Via welke site kopen jullie tickets aan? Zie dat ook wel zitten eigenlijk voor eens te gaan.
spagrandprix.com is de officiële site.Via welke site kopen jullie tickets aan? Zie dat ook wel zitten eigenlijk voor eens te gaan.
15 minutenDe vrijdag naar de practice gaan was dus een goede beslissing, kunnen we al die spots al eens bekijken!
We zitten heel het weekend in een vakantiehuis op 15 minuten rijden van het circuit. Dus we kunnen er zeker vroeg zijn en we hebben geen haast om terug weg te gaan savonds
spagrandprix.com komen de mijne van.
good joke 
ja dat bedoel ik. Naar Spa rijden is vlotjes. Eens aan die autostrade afrit, mag je nog even wat tijd tellen.15 minutengood joke
Dat is na F1 waarschijnlijk zo'n 2u...