FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een race!

:crazy:

Zalig dat Hamilton alleen de herstart had, wat een geniaal beeld!

Wel zeer jammer voor kampioenschap dit.. 2 races na elkaar dat Mercedes door nevenschade/chance zoveel punten haalt, jammer.

De acties tijdens de race ook niet.
Echt, wat een grap.
Ik denk niet dat de f1 ooit in zulk een tempo zijn fans aan het verliezen is.
Wel, ik heb een mooie race gezien, met veel meer actie dan normaal op dit circuit en met een verrassende winnaar, als de F1 daarmee kijkers verliest, dan zijn deze mensen die afhaken geen groot verlies.

Hamilton moederziel alleen op de grid is toch het beeld van het jaar.
Mensen die zeggen dat deze race slecht was voor F1 hebben ze niet allemaal op een rij, dit was van begin tot eind spektakel van de bovenste plank.
Ben geen fan van Ocon, maar was toch zeer blij voor hem, vind het altijd geweldig als zulke totaal onverwachte dingen gebeuren.
Alonso terecht man van de race. Die zijn verdedigende lijnen tegen Hamilton... 🤤

Is toch in het algemeen de laatste jaren zo?
Van de 20 mensen die ik IRL ken die F1 keken, kijken er slechts nog een paar een aantal races. (Komt uiteraard voornamelijk door de Merc dominantie)

Deze race was wel plezant voor de neutrale supporter.
Ik vond het maar belachelijk dat een oude zak als Alonso terug naar F1 kwam, maar vandaag mijn ongelijk gekregen. Hij kan nog steeds goed racen.

Als je niet echt een uitgesproken favoriet hebt, is het gewoon niet interessant genoeg, denk ik. Ik was een serieuze hulkenberg fan. Sinds die niet meer meedoet, kan het me niet meer zo boeien. Ik kan Lewis ook echt niet smaken. En laat dat nu juist een topper zijn die serieus goed aan zijn stuur kan draaien enzo :p

Wellicht DSQ voor Vettel :(

After the race it was checked on car number 05 whether a 1.0 litre sample of fuel could be taken from the car. It was possible to take only a 0.3 litre sample following the procedures layed out in Article 6.6.4 of the 2021 Formula One Technical Regulations. Therefore I am referring this matter to the stewards for their consideration, as this is not in compliance with Article 6.6.2 of the 2021 Formula One Technical Regulations.

Wellicht DSQ voor Vettel :(
Nu nog een DSQ voor Ocon?

Hamilton is één van de (zoniet DE) beste autocoureurs. En hij kan er ook niet echt véél aan doen dat hij door wat hoerechance Max wéér voorbijgestoken is.

Maar ik denk toch wél dat Hamilton wil aanzien worden als de terechte kampioen van 2021. Had het WK na vandaag voorbij geweest, dan kon hij toch echt géén goed gevoel hebben?

Maar bon, het seizoen is nog lang ..

Anderzijds, heeft een zekere Schumacher niet een keertje WK geweest door zijn grootste concurrent in de laatste WK wedstrijd bewust van de baan te rammen? --> https://racingnews365.nl/video-23-jaar-geleden-schumacher-ramt-hill-en-pakt-de-wereldtitel

Is toch in het algemeen de laatste jaren zo?
Van de 20 mensen die ik IRL ken die F1 keken, kijken er slechts nog een paar een aantal races. (Komt uiteraard voornamelijk door de Merc dominantie)

Deze race was wel plezant voor de neutrale supporter.
Ik vond het maar belachelijk dat een oude zak als Alonso terug naar F1 kwam, maar vandaag mijn ongelijk gekregen. Hij kan nog steeds goed racen.
Ja vaak is het door de aanhoudende dominantie en/dus gebrek aan spanning dat mensen stoppen met kijken toch? Maar om te zeggen dat F1 nog nooit aan zo'n tempo fans is verloren, na DEZE race.. Snap ik toch niet goed. Ik ben zelf na een pauze van 10 jaar terug beginnen kijken dit jaar (ja door DTS :p ) en het is toch een leuk en spannend seizoen en een plezante race? Wat is dan de grap? De straffen? De tactieken? De coureurs zelf? (Ik weet dat jij niet OP was maar daarom vroeg ik dus leg uit)

Het ligt aan zijn huidskleur:unsure:

Perez wrslk 10 grid penalty voor nieuwe motor door crash van vandaag. Next level tactics van Bottas . Max en Perez eraf rijden en zelf maar 5 grid penalty krijgen. Perfecte teammate.
Als Perez nu al een grid penalty krijgt voor een nieuwe PU, is dat niet Bottas zijn fout he.
Verstappen had vandaag nog een nieuwe PU, en vertrok gewoon vanop de plaats waar hij gestart is. Hij zat dus nog niet over zijn limiet.

Perez, halverwege het seizoen, wel. Dus die zou sowieso nog wel die penalty ergens krijgen.
En eerlijk: dan liever op Spa. Mét een verse PU.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan