Voetbal: Feedback

Ik begrijp nog altijd niet waarom. En waarom het dan ook verwijderen? Had letterlijk geen kwaad gedaan om het open te laten en een stille dood te laten sterven als er toch niemand voor te vinden was.

Dit Voetbalforum wordt echt te hard gemodereerd. Doe het wat rustiger aan
Omdat ge zo de deur open zet voor een wildgroei aan nietszeggende topics met amper posts in?

Alléja, als iedereen hier topics begint te openen genre "wie is beter, Cuypers of Thiago", "welke club is beter, Union of Antwerp", "wie pakt het beste penalty's, Mignolet of Butez", "wie moet in de spits bij de RD's, Lukaku of Openda",... ge snapt toch zelf hopelijk wel dat zoiets onmogelijk onder controle te houden is?
 
Kunnen we zoals in P&A ook de regel toevoegen dat het reageren met een :ROFLMAO: om posts uit te lachen, te trollen of flame uit te lokken bestraft wordt?

Die regel zou eigenlijk over het hele forum moeten gelden, maar zeker in deze sub kunnen de gemoederen even snel en even hoog oplopen als in P&A.
 
Neen dank u. Hier wordt serieus wat onzin gepost soms. En het moet hier nu ook niet kapot gemodereerd worden. Straks hebben we elke week mensen die hier komen klagen dat ze een warn hebben gekregen voor een smiley-reactie, maar een andere user niet.
 
Kunnen we zoals in P&A ook de regel toevoegen dat het reageren met een :ROFLMAO: om posts uit te lachen, te trollen of flame uit te lokken bestraft wordt?

Die regel zou eigenlijk over het hele forum moeten gelden, maar zeker in deze sub kunnen de gemoederen even snel en even hoog oplopen als in P&A.
Dat is nu al zo: Een post die alleen dient om een ander te jennen, om te trollen of om uit te lokken, wordt bestraft. Als zo'n rofl-smiley om die reden gebruikt wordt en niet om aan te geven dat je meelacht met de grappige post, kan dat ook zo bekeken worden.

En zo goed als nooit resulteert dat in meteen een bestraffing. Bijna altijd vragen we netjes om die weer weg te halen en de forumfuncties in het vervolg te gebruiken voor wat ze dienen. Meestal wordt daar dan ook gehoor aan gegeven en dan is de kous af.
 
Neen dank u. Hier wordt serieus wat onzin gepost soms. En het moet hier nu ook niet kapot gemodereerd worden. Straks hebben we elke week mensen die hier komen klagen dat ze een warn hebben gekregen voor een smiley-reactie, maar een andere user niet.
Het is in de meeste gevallen wel heel erg duidelijk wanneer die reacties misbruikt worden hoor.
 
Al vaak genoeg een report over gedaan maar niet het gevoel dat daar iets mee gedaan werd.
Jammer genoeg kunnen wij reactions niet zelf meteen zelf verwijderen, dus soms zal het misschien lijken alsof er niks mee gedaan wordt, maar is er achterliggend wel degelijk iets gebeurt.
 
Ipv posts over arbitrage te verplaatsen, waarom niet gewoon verwijderen?

Pech voor die posters en die discussie dan, maar steeds maar weer verplaatsen is zoals bij mijn kinderen: als ik hun speelgoed voor hen blijf opruimen gaan ze het blijven laten rondslingeren. Als ik hun speelgoed gewoon weggooi zullen ze wel 2 keer nadenken en het zelf opruimen.
 
Ipv posts over arbitrage te verplaatsen, waarom niet gewoon verwijderen?

Pech voor die posters en die discussie dan, maar steeds maar weer verplaatsen is zoals bij mijn kinderen: als ik hun speelgoed voor hen blijf opruimen gaan ze het blijven laten rondslingeren. Als ik hun speelgoed gewoon weggooi zullen ze wel 2 keer nadenken en het zelf opruimen.
Aha!

Omdat wij toffe mods zijn en discussie aanmoedigen, al gaat dat spelletje niet blijven duren. De uitspraak die ik daar deed dat wij geen persoonlijke assistenten zijn is denk ik duidelijk.

Bij verwijderen kunnen er in de toekomst echter ook strafpunten aan vasthangen voor degenen die hardleers blijven.
 
Mijn post is ook naar het Arbitrage topic verhuisd. Is voor mij geen probleem, maar doelde niet per se op dat onderwerp. Eerder een algemene vaststelling dat het niveau de laatste tijd echt nog dieper gekelderd is dan het al was. Het is gewoon een topic vol fanboys geworden waar nauwelijks discussie mee mogelijk is. En dit gaat voor de duidelijkheid niet om een bepaalde club. Bij (bijna) elke club heb je er minimaal eentje zitten.
 
Mijn post is ook naar het Arbitrage topic verhuisd. Is voor mij geen probleem, maar doelde niet per se op dat onderwerp. Eerder een algemene vaststelling dat het niveau de laatste tijd echt nog dieper gekelderd is dan het al was. Het is gewoon een topic vol fanboys geworden waar nauwelijks discussie mee mogelijk is. En dit gaat voor de duidelijkheid niet om een bepaalde club. Bij (bijna) elke club heb je er minimaal eentje zitten.
Daar kan ik enkel stellen dat als het er over gaat, wij ingrijpen waar nodig en dat ik jullie allemaal aanraadt om gepast te reporten als jullie zelf vinden dat iets niet kan.
 
Daar kan ik enkel stellen dat als het er over gaat, wij ingrijpen waar nodig en dat ik jullie allemaal aanraadt om gepast te reporten als jullie zelf vinden dat iets niet kan.
Het is ook geen verwijt naar de mods toe voor de duidelijkheid. Er valt weinig op te ruimen, aangezien het niet grof ofzo wordt en het over meningen gaat. Je kunt natuurlijk geen mensen bestraffen omdat ze niet objectief kunnen zijn, maar het zijn wel helaas de feiten.
 
Mijn post is ook naar het Arbitrage topic verhuisd. Is voor mij geen probleem, maar doelde niet per se op dat onderwerp. Eerder een algemene vaststelling dat het niveau de laatste tijd echt nog dieper gekelderd is dan het al was. Het is gewoon een topic vol fanboys geworden waar nauwelijks discussie mee mogelijk is. En dit gaat voor de duidelijkheid niet om een bepaalde club. Bij (bijna) elke club heb je er minimaal eentje zitten.

Daarom stel ik voor dat je geen tijd verspeelt aan het discussieren maar gewoon "😂" reacties plaatst op de posts. Veel efficienter!
 
Mijn post is ook naar het Arbitrage topic verhuisd. Is voor mij geen probleem, maar doelde niet per se op dat onderwerp. Eerder een algemene vaststelling dat het niveau de laatste tijd echt nog dieper gekelderd is dan het al was. Het is gewoon een topic vol fanboys geworden waar nauwelijks discussie mee mogelijk is. En dit gaat voor de duidelijkheid niet om een bepaalde club. Bij (bijna) elke club heb je er minimaal eentje zitten.
De Eupen fans hier gedragen zich nochtans wel voorbeeldig!
 
Terug
Bovenaan