Feedback topic voor de B&S mods

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Beste B&S-gebruikers,

dit topic dient om de transparantie van ons Buy & Sell-beleid hoog te houden.
Als iemand problemen heeft met een actie die een B&S-moderator heeft uitgevoerd, dan kan dit hier gemeld worden.
Ook feedback en suggesties nemen we ter harte.

Er zijn 2 opties:
  • Eerste mogelijkheid
Een linkje naar de thread waar het probleem zich voordoet.​
Een degelijke argumentatie waarom je denkt dat de crew hier in de fout is gegaan, of waar je wat verheldering wenst.​
Eventueel wat je voorstelt als oplossing.​
De crewmember zelf zal dan door middel van een quote van je post verheldering brengen.​
  • Tweede mogelijkheid
Suggesties zijn ten alle tijde welkom, deze moeten echter ook wel onderbouwd zijn met argumenten.​

Om hier alles ordentelijk te laten verlopen, zijn er ook enkele regels van toepassing:
Wanneer een member een modactie in twijfel trekt, is het niet de bedoeling dat hier 5 andere members mee opspringen, waardoor de zaak gaat escaleren. Wacht eerst de reactie van een B&S-moderator af.
Alle off-topic wordt zonder uitzondering verwijderd.
We zijn niet 24/7 online, maar je mag zeker een antwoord verwachten.
Plaats je feedback/suggestie met een volwassen, vriendelijke en open houding. Zo bereik je meer.

Hopelijk kunnen we zo op een constructieve manier de werking van het forum optimaliseren, zodat iedereen kan doen waar hij/zij hier voor is: kopen, verkopen en ruilen!
 
Mogen zelfgebouwde gadgets wel? Ik maak af en toe custom hardware, en soms heb ik dingen die dan weel uit de boot vallen voor mijzelf. Geen idee als dit valt onder warez want dat gebruikt soms retail modules van dingen die ik gehackt heb, bvb stukken uit andere PCB's geknipt.
 
Mogen zelfgebouwde gadgets wel? Ik maak af en toe custom hardware, en soms heb ik dingen die dan weel uit de boot vallen voor mijzelf. Geen idee als dit valt onder warez want dat gebruikt soms retail modules van dingen die ik gehackt heb, bvb stukken uit andere PCB's geknipt.
Da's weer een geval apart natuurlijk, maar ik vrees ervoor. Alles wat gehackt is zal worden geband van onze B&S.
 
Kan er ook geen regel gemaakt worden dat als je op een topic in Gezocht antwoordt dat je een prijs moet meegeven? Dat is vrijwel elke keer hetzelfde liedje:

TS: Heeft iemand product x?
Poster: Wat wil je ervoor geven?
TS: X euro
Poster: Te weinig, minimum Y euro

Dat ze dan gewoon dat bedrag van de eerste keer meegeven ipv dat onnozel spelletje te spelen.
 
Kan er ook geen regel gemaakt worden dat als je op een topic in Gezocht antwoordt dat je een prijs moet meegeven? Dat is vrijwel elke keer hetzelfde liedje:

TS: Heeft iemand product x?
Poster: Wat wil je ervoor geven?
TS: X euro
Poster: Te weinig, minimum Y euro

Dat ze dan gewoon dat bedrag van de eerste keer meegeven ipv dat onnozel spelletje te spelen.
Goed voorstel, maar we gaan die verplichting bij de zoeker leggen. Die zal een richtprijs moeten opgeven.
Dit zal binnenkort toegevoegd worden aan de regels.
 
Klopt het dat je geen topic moet invullen bij het ingeven van een itrader?
Net 2 deals een itrader gegeven aan nu toevallig dezelfde persoon voor 2 aparte deals.

Groetjes
 
Worden de iTrader gegevens van "het vorige forum" op een dag ook zichtbaar gemaakt op dit forum? Als is het maar het aantal pos/neutr/neg punten? Dat is toch wel wat waard voor alle verkopers/kopers.
 
Worden de iTrader gegevens van "het vorige forum" op een dag ook zichtbaar gemaakt op dit forum? Als is het maar het aantal pos/neutr/neg punten? Dat is toch wel wat waard voor alle verkopers/kopers.
Kwam al paar keer aan bod in de algemene feedback thread.
 
Het buy en sell topic is echt zo dood als iets, hopelijk moet de grote instroom nog komen maar ik vrees ervoor.
 
ik vind het te omslachtig eerlijk gezegd

een eind uur in geven, zeggen waar het nog allemaal te koop staat.... vond het oude systeem beter
 
Dat komt er sowieso wel. Geef het even tijd. Sommigen vergeten dat we echt al veel stappen hebben gezet op een erg korte tijd.
 
ik vind het te omslachtig eerlijk gezegd

een eind uur in geven, zeggen waar het nog allemaal te koop staat.... vond het oude systeem beter
We proberen uit het verleden te leren. Je weet niet hoeveel reports wij soms kregen over “afsluituur niet gerespecteerd” etc.

We staan absoluut open voor suggesties, maar “vroeger was alles beter” vind ik wat gemakkelijk. Als bepaalde aanpassingen niet gedragen worden door de meerderheid van de bezoekers, zullen de daar absoluut rekening mee houden. Voorlopig lijkt de algemene feedback die we krijgen eerder positief.
 
kan je de feedback voor een Itrader linken aan het topic zoals vroeger? Bij een positieve itrader speelt dat minder, maar bij een negatieve zijn er altijd 2 kanten aan het verhaal en dan vind ik het wel fijn dat je de topic kan zien.
Het geeft ook wat meer vertrouwen als iemand al duurdere dingen verkocht heeft zonder problemen (dan denk ik vooral richting hardware e.d. waar je toch snel over enkele honderden euro's bezig bent)
 
Terug
Bovenaan