Feedback Buy & Sell

kan je de feedback voor een Itrader linken aan het topic zoals vroeger? Bij een positieve itrader speelt dat minder, maar bij een negatieve zijn er altijd 2 kanten aan het verhaal en dan vind ik het wel fijn dat je de topic kan zien.
Het geeft ook wat meer vertrouwen als iemand al duurdere dingen verkocht heeft zonder problemen (dan denk ik vooral richting hardware e.d. waar je toch snel over enkele honderden euro's bezig bent)
Er wordt nog gewerkt aan het iTrader-systeem. Normaal wordt het mogelijk om het topic te linken, maar da's nog niet voor direct.
 
Er wordt nog gewerkt aan het iTrader-systeem. Normaal wordt het mogelijk om het topic te linken, maar da's nog niet voor direct.
ok bedankt! Notificaties dat je een Itrader hebt gekregen staan niet aan trouwens (tenzij ik het gemist heb). Zat wel in de mail, maar niet op de pagina zelf. Wou ik gewoon nog meegeven.
 
Is er een specifieke reden dat Humble Bundle keys niet meer verkocht mogen worden? (Op 9lives kon dit wel)
 
Is er een specifieke reden dat Humble Bundle keys niet meer verkocht mogen worden? (Op 9lives kon dit wel)
Omdat het niet mag volgens hun voorwaarden.
Op 9lives mochten accounts voor Disney+, Netflix en co ook worden verhandeld. Hier mag dit ook niet meer.
 
Omdat het niet mag volgens hun voorwaarden.
Op 9lives mochten accounts voor Disney+, Netflix en co ook worden verhandeld. Hier mag dit ook niet meer.
Thx voor de update. Is het dan niet beter om dergelijke threads te verwijderen of de lijst van games die ze verkopen eruit te knippen, want anders riskeer je gewoon dat er gewoon via pm geboden en verder verhandeld wordt?
 
Thx voor de update. Is het dan niet beter om dergelijke threads te verwijderen of de lijst van games die ze verkopen eruit te knippen, want anders riskeer je gewoon dat er gewoon via pm geboden en verder verhandeld wordt?
Dat van de Humble Bundle stond nog niet in de regels en hebben we pas vorige week toegevoegd. In zo'n geval zijn we mild.
Binnenkort moet iedereen nog eens de regels bevestigen (doen we om de zoveel tijd als er nieuwe regels toegevoegd werden) en dan zijn we minder vergevingsgezind.
 
  • Leuk
Waarderingen: eS
Goed dat iedereen bij een update van de regels deze verplicht opnieuw moet doornemen, maar is het mogelijk om naast het aanpassen van de openingspost, in een reply ook toe te voegen wat er exact geüpdatet is (zoals het bv in de cryptocurrency thread geplaatst werd)? Als iedereen steeds alles opnieuw moet nalezen, krijg je vrees ik een 'terms & conditions' effect (95% klikt gewoon verder zonder iets te lezen, en dat lijkt mij ook niet ideaal).
 
Goed dat iedereen bij een update van de regels deze verplicht opnieuw moet doornemen, maar is het mogelijk om naast het aanpassen van de openingspost, in een reply ook toe te voegen wat er exact geüpdatet is (zoals het bv in de cryptocurrency thread geplaatst werd)? Als iedereen steeds alles opnieuw moet nalezen, krijg je vrees ik een 'terms & conditions' effect (95% klikt gewoon verder zonder iets te lezen, en dat lijkt mij ook niet ideaal).
Zal ik doen.
 
Hoe kan ik een tread laten sluiten, om dan conform de regels na 3d deze opnieuw te starten zodat het allemaal een beetje overzichtelijk blijft? Gaat over deze 2 : https://www.beyondgaming.be/threads/legion-5-pro-nieuw-in-de-doos.7635/ en https://www.beyondgaming.be/threads/lenovo-slim-7-ryzen-7-4800u-full-spec.8002/ . Van beide is de eindtijd al effe verstreken ;-).
gewoon u eigen bericht reporten en daarin vragen om de thread te sluiten of de mods een pm sturen
Mods van B&S hardware zijn Sir. K en StanTem
 
Vraagje ivm dit topic:


Er is een minimum- en meeneemprijs gespecifieerd, maar geen einddatum. Bij de eerste die de minimumprijs biedt, stuurt de verkoper een PM naar de bieder voor afhandeling. Er wordt dus maw geen duidelijke ruimte gelaten voor opbieden.

Vind daar niet direct iets over terug in de regels, maar is dit de normale gang van zaken?
 
Vraagje ivm dit topic:


Er is een minimum- en meeneemprijs gespecifieerd, maar geen einddatum. Bij de eerste die de minimumprijs biedt, stuurt de verkoper een PM naar de bieder voor afhandeling. Er wordt dus maw geen duidelijke ruimte gelaten voor opbieden.

Vind daar niet direct iets over terug in de regels, maar is dit de normale gang van zaken?
Een einddatum is verplicht. Letterlijk uit de regels:

Bij het aanmaken van een topic om te verkopen dien je gebruik te maken van een vaste layout. Hiervoor gebruiken we een template die je verplicht moet invullen.

  • Naam van het (de) aangeboden goed(eren) in de titel
  • Algemene informatie/specificaties
  • Nieuw/tweedehands
  • Vermelding aanwezigheid factuur en/of garantie
  • Minimum en/of meeneemprijs
  • Ook elders te koop aangeboden?
  • Verzending/afhaal
  • Einddatum + uur van de verkoop*
  • Eventuele foto's

*de einddatum en het uur van de verkoop mogen enkel onder onderstaande voorwaarden vervroegd worden:
  • verkoper gaat akkoord
  • hoogte bieder gaat akkoord
  • 2de hoogste bieder gaat akkoord (indien die er is)
Het verlaten van het afsluituur (of datum) is niet toegelaten!
Er dient standaard rekening te worden gehouden met een sniperegel van 15 minuten. Dit betekent dat wanneer het laatste bod wordt geplaatst binnen de laatste 15 minuten voor het afsluiten van de bieding, het afsluituur steeds met 15 minuten wordt verlengd, zelfs wanneer het afsluituur is bereikt. Voorbeeld: afsluituur om 20u, laatste bieding om 19u53, bieding wordt verlengd tot 20u15. Nieuw bod om 20u13, bieding wordt verlengd tot 20u30.
 
Ja dit had ik ook gezien. Maar in de thread die ik aanhaal is er gewoon NVT in dat veld gezet. Dus er wordt niet echt een check gedaan of hier een echte datum wordt ingevuld.
We doen ons best om zoveel mogelijk threads te checken, maar helaas kunnen we niet garanderen dat we ze allemaal proactief hebben gecontroleerd. Iedereen mag natuurlijk threads of posts reporten als ze denken dat deze in overtreding zijn met de regels.
 
Is dat een apart veld wat ingevuld moet worden? Is er geen optie om geen tekst maar enkel een vast format, zijnde datum dd/mm/yy toe te laten?
 
Terug
Bovenaan