Feedback Buy & Sell

Is dat een apart veld wat ingevuld moet worden? Is er geen optie om geen tekst maar enkel een vast format, zijnde datum dd/mm/yy toe te laten?
Waarom, als ik als verkoper nu beslis dat er 48 uur na het behalen van de minimumprijs wordt afgesloten kan je dat toch niet invullen ?
 
Was mss niet duidelijk maar bedoelde dat dus als voorbeeld van een vast format. Wat dat vast format is kunnen de mensen die daar mee bezig zijn vast wel beter inschatten. Maar op die manier kunnen mensen er alvast geen nvt of iets in die aard invullen.
 
Kan die einddatum niet gewoon ook vrij ingevuld worden? Je kan toch moeilijk een einddatum geven als van binnen pakweg 2 weken terwijl uw item misschien een maand te koop staat? In het begin kon ik daar gewoon "12 uur na hoogste bod" invullen. Nu moet je daar een specifiek eindmoment ingeven, wat in mijn ogen nergens op slaat.

Momenteel vul ik daar maar gewoon een datum ergens in december in en zet ik in het topic zelf dat het topic eindigt 12 uur na het hoogste bod. Zo een vaste datum instellen is vrij nutteloos in mijn ogen.

Of gewoon naast een vast stramien ook NVT toelaten zou al genoeg zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik wisst niet goed waar het te plaatsen, dus vraag ik het hier maar even.
Is het toegestaan om een account te verkopen? In dit geval mijn Blizzard account met games erop.
Alvast bedankt!
 
Ik wisst niet goed waar het te plaatsen, dus vraag ik het hier maar even.
Is het toegestaan om een account te verkopen? In dit geval mijn Blizzard account met games erop.
Alvast bedankt!
Staat nochtans in de regels.
Wat mag niet:
  • Accounts of consoles met accounts op.
 
Hey @Joeri ,

ik zie geen extra data van B&S onder de username bij topics in dit forum:


Bv de itrader en locatie worden niet getoond. Bij Playstation bv wel.
 
Terug
Bovenaan