>>> FAQ <<< VR | Virtual Reality

Dan is dat recent veranderd 🤷‍♂️. Maar inderdaad, dat vind ik ook wel verregaand :S.

Voor degenen die wel SideQuest gebruiken: Help Yourself installeren !
Is een "puzzelspel" waar je "multiplayer-maar-jij-speelt-zelf-alle-rollen" gewijs door de levels geraken. Nogal speciaal concept, maar super gevonden.
 
Heb eens gekeken voor die dev account en dat geeft gewoon een lege pagina met enkel header & footer. Dan maar op steam beatsaber gekocht, custom songs gaat gelijk ook veel eenvoudiger.

Wat ik wel al gemerkt heb, mijn speelruimte is niet zo groot (4 op 2 ongeveer). Met oculus guardian volledig afgetekend, maar dan in steamvr komt dit totaal niet overeen. Moet ik dit in steamvr nog ergens doen, het speelvak aftekenen?
 
Raar, bij mij opent het gewoon. Check idd eens voor ad lockers, probeer andere browser, mobile,...?
 
Wat ik wel al gemerkt heb, mijn speelruimte is niet zo groot (4 op 2 ongeveer). Met oculus guardian volledig afgetekend, maar dan in steamvr komt dit totaal niet overeen. Moet ik dit in steamvr nog ergens doen, het speelvak aftekenen?
Yes, je moet steam room setup daar voor openen (kun je gewoon tussen je games zoeken)
Is apart van je oculus guardian en zal ook nooit overeenkomen met die van steam.

Binnenkort is het volgens mij ook gedaan met custom songs via sidequest, wanneer de veranderingen gaan doorgevoerd worden van facebook's nieuwe sidequest alternatief.

Sq momenteel is wel goed voot andere dingen zoals de recent gelanceerde VR mode voor doom 3 en return to castle wolfenstein.
 
Oculus Developer Dashboard vraagt nu wel om creditcard of mobiel nummer toe te voegen, weird gisteren waren al die pagina's leeg...

Ik heb nu mijn gsm nummer gelinked, werkt ook voor 2factor dusja geen issue daarmee.
Zal eens zien of ik nu verder geraak met sidequest enzo
 
Yes, je moet steam room setup daar voor openen (kun je gewoon tussen je games zoeken)
Is apart van je oculus guardian en zal ook nooit overeenkomen met die van steam.

Binnenkort is het volgens mij ook gedaan met custom songs via sidequest, wanneer de veranderingen gaan doorgevoerd worden van facebook's nieuwe sidequest alternatief.

Sq momenteel is wel goed voot andere dingen zoals de recent gelanceerde VR mode voor doom 3 en return to castle wolfenstein.
Damn ik heb dat 2 minuten kunnen spelen, maar dat is echt een raar gevoel :eek: Das nu mijn eerste "slightly mottig" ervaring met VR :D
 
Damn ik heb dat 2 minuten kunnen spelen, maar dat is echt een raar gevoel :eek: Das nu mijn eerste "slightly mottig" ervaring met VR :D
Haha ja doom 3 is nog meer fast-paced, voor sommige games moet je wel redelijke VR benen hebben al ;)
Een fan ergens in de kamer plaatsen helpt, ook om de orientatie van de kamer te weten tijdens het spelen is dit soms handig.
 
Mja stilstaan en dan beginnen lopen met joystick, dat deed mijn maag precies al keren. Wel jammer want wou wel die games nog eens herspelen, ook half life en de oude doom zag ik op sidequest.
 
Iemand ervaring met multiplayer via quest 2?

Ik kan een party starten en dan voice chat doen. Vanaf ik oculus link opstart hoort de andere party mijn micro niet meer, terwijl ik hem wel nog hoor...

Ook samen in een beatsaber room (via code) lijkt niet te werken als 1 van de 2 met oculus link + steamvr beatsaber doet en de andere direct vanuit de quest store :(
 
Ik heb al wat maffe ontmoetingen gehad in VR CHAT, maar iets als dit is toch wel van een ander niveau.
 
Iemand ervaring met multiplayer via quest 2?

Ik kan een party starten en dan voice chat doen. Vanaf ik oculus link opstart hoort de andere party mijn micro niet meer, terwijl ik hem wel nog hoor...

Ook samen in een beatsaber room (via code) lijkt niet te werken als 1 van de 2 met oculus link + steamvr beatsaber doet en de andere direct vanuit de quest store :(

Nee helaas werkt de mic zo niet. Zelfs al zit je in een party samen en je start een spel, dan pakt de game voip het over en deze is meestal lacking. Bij beat saber kun je enkel praten na een song denk ik. Wat ergens maar goed is want ik heb geen zin om constant hijgende mannen te horen
 
Nee helaas werkt de mic zo niet. Zelfs al zit je in een party samen en je start een spel, dan pakt de game voip het over en deze is meestal lacking. Bij beat saber kun je enkel praten na een song denk ik. Wat ergens maar goed is want ik heb geen zin om constant hijgende mannen te horen
Hoh ja tot op het punt dat je een song start is praten handiger dan typen met je handen :D maar dan weet ik in elk geval dat het niet echt ligt aan het feit dat ik via oculus link & steam vr probeerde en hij niet
 
Ja 100% ben ik er nog niet uit, want sommige dingen werken dan weer wel met link en andere met vrdesktop. Streamen met mic werkt bjj mij enkel als het een singleplayer game is.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan