PS5 PS4 >>> FAQ <<< PlayStation

Nog mensen die regelmatig een raar geluid horen uit de PS5? Het lijkt alsof er door airflow of warmte heel even iets kraakt of beweegt. Ik twijfel of het uit mijn PS5 komt of dat het de tv-kast zelf is, maar bij de PS4 heb ik het nooit gehoord (al maakte die zelf ook wel wat meer lawaai natuurlijk).

De laatste tijd bij Fifa 21 ook regelmatig dat het beeld en het geluid heel even lijkt te haperen.
 
Niet vergeten je games te claimen deze maand.

 
Ik heb mijn PS5 ingesteld dat die updates kan downloaden in rest mode. Toch begon die de update van Valhalla gisteren pas te downloaden nadat ik de PS5 had ingeschakeld. Kan ik dat op een andere manier triggeren? Altijd vervelend als je eerst een kwartier moet wachten op het downloaden van die update.

Thanks!
 
heb vandaag voor de eerste maal een serieuze crash gehad op de ps5, vorige crashes waren in cyberpunk en 1 in Miles Morales. Maar deze deed zich voor ik Spider-Man remastered. Beeld hangde vast en dan plots zwart scherm. Geen reactie meer of niets. Heb de kabel dan uitgetrokken en opnieuw opgestart. Na een database repair ziet het er ok uit. Toch wel geschrokken
 
Zijn er nog mensen bij wie de PS5 regelmatig de boodschap geeft dat die niet correct is afgesloten of dat de power is uitgevallen als die in rest mode staat? Heb dat de laatste tijd regelmatig: ik zet de PS5 correct in rest mode, maar toch geeft die daarna de boodschap dat de PS5 niet correct werd afgesloten. Kan de PS5 dan ook niet opstarten via de controller, enkel via de power knop op het toestel zelf.

Als voor de rest niemand dat heeft, kan ik best een andere power kabel kopen denk ik. Gebruik nu de oude van de PS4.
 
Die
Zijn er nog mensen bij wie de PS5 regelmatig de boodschap geeft dat die niet correct is afgesloten of dat de power is uitgevallen als die in rest mode staat? Heb dat de laatste tijd regelmatig: ik zet de PS5 correct in rest mode, maar toch geeft die daarna de boodschap dat de PS5 niet correct werd afgesloten. Kan de PS5 dan ook niet opstarten via de controller, enkel via de power knop op het toestel zelf.

Als voor de rest niemand dat heeft, kan ik best een andere power kabel kopen denk ik. Gebruik nu de oude van de PS4.
Powerkabel is net hetzelfde als die van de 5.
Origens denk ik niet dat veel mensen uw vrasg hier gaan kunnen beantwoorden omdat we er nog op aan het wachten zijn :p
 
Zijn er nog mensen bij wie de PS5 regelmatig de boodschap geeft dat die niet correct is afgesloten of dat de power is uitgevallen als die in rest mode staat? Heb dat de laatste tijd regelmatig: ik zet de PS5 correct in rest mode, maar toch geeft die daarna de boodschap dat de PS5 niet correct werd afgesloten. Kan de PS5 dan ook niet opstarten via de controller, enkel via de power knop op het toestel zelf.

Als voor de rest niemand dat heeft, kan ik best een andere power kabel kopen denk ik. Gebruik nu de oude van de PS4.
Geen problemen maar ik schakel de mijne altijd volledig uit.
 

1280x720_3G_EN.jpg
 
Hele mooie maand.

Control is toch wel onverwacht. Verschijnt voor PS5 pas in februari én dan nog alle DLC erbij ook. Nice.
 
Dan kan ik eindelijk platinum halen en de DLC spelen van Control, moest nog 1 trophy toen hij opeens van PSnow verdwenen was, zeer goeie game ook. Concrete Genie ook altijd al eens willen spelen.
 
Terug
Bovenaan