RPG PC PS5 PS4 XBOX Fallout 4

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
fall4.jpg


release: 10 november 2015
genre: action RPG
dev: Bethesda

Fallout 4.

As the sole survivor of Vault 111, you enter a world destroyed by nuclear war.
Every second is a fight for survival, and every choice is yours.
Only you can rebuild and determine the fate of the Wasteland.

Welcome home.

 
Krijgt een nextgen remaster. Gratis upgrade voor wie de game al heeft.

Prepare for the future: A next-gen update is coming to Fallout 4! Coming in 2023, this free update will be available for Xbox Series X|S, PlayStation 5 and Windows PC systems, including performance mode features for high frame rates, quality features for 4K resolution gameplay, bug fixes and even bonus Creation Club content!

 
Mocht het na het zien van de tv-serie kriebelen om zélf (nog eens) je bunker te verlaten...

25 april nextgen. Gratis update.

Bethesda Game Studios is releasing a free Fallout 4 update for download on Xbox Series X|S and PlayStation 5.

This free update includes native applications for PlayStation 5 and Xbox Series X|S, Performance mode and Quality mode settings, as well as stability improvements and fixes. Experience up to 60 FPS and increased resolutions!

Fallout 4 players on PlayStation 4 and Xbox One will also receive a free update with stability improvements, login and quest fixes. We are also releasing a free Fallout 4 update for PC players! Experience Fallout 4 on your next-generation PC with widescreen and ultra-widescreen support, as well as fixes to Creation Kit and a variety of quest updates.


FO4_MakeshiftWeps_0401_04.jpg
 
Nooit gespeeld. Heb net de GOTY editie gekocht op steam. Had ep 1 van de serie gezien en heb er gelijk wel zin in. En vanaf 25 april is hij ook steam deck approved :)
 
  • Leuk
Waarderingen: JDB
Wel gespeeld in het verleden, maar zonder dlc of mods.

Gisteren nog eens gekocht op xbox x, zag de prijsaanpassing nav de serie die uit is, en de goty voor 10 euro kon ik nu niet laten staan. :biglaugh:
En een aantal mods geinstalleerd die onlangs beproken werden in een online artikel mbt de xbox versie.
 
Had deze nooit gespeeld, omdat ik het er te kleurrijk vond uitzien. Door de serie toch overstag gegaan en de GOTY-versie op Steam gekocht. Compleet onspeelbaar helaas, crasht voortdurend.
 
Is van het gog forum, maar ik vind precies dezelfde uitleg terug in meerdere artikels en forums.
Uitschakelen 'Nvidia Weapon debris' setting.

Screenshot-1.jpg
Dat had ik nog niet gevonden, merci. Nu de vraag of ik het terug ga kopen of niet, en zien of het nu wel werkt :laugh:.
 
Het kriebelt hier ook weer door de serie. Maar FO4 of 76 ga ik toch niet meer herbeginnen ze. Beide hebben al meer dan genoeg uren van me gekost.
Spijtig dat er geen deftige versies zijn van new vegas of fo3 op ps
 
Het kriebelt hier ook weer door de serie. Maar FO4 of 76 ga ik toch niet meer herbeginnen ze. Beide hebben al meer dan genoeg uren van me gekost.
Spijtig dat er geen deftige versies zijn van new vegas of fo3 op ps
In het leak van Microsoft stond die Fallout 3 Remake. Of die naar PS gaat komen is iets anders
 
In het leak van Microsoft stond die Fallout 3 Remake. Of die naar PS gaat komen is iets anders
Dat zou ik ook durven betwijfelen. Maar had je me voordien vertelt dat de fo4 next gen upgrade ook voor ps5 ging zijn, khad je nooit geloofd 😅

Ik kwam vandaag volgend artikel tegen.
Onderaan staat vermeld dat 4 en 76 bij ps extra zitten en 3 en new vegas bij premium maar niks te vinden van de 2 laatsten. Maar je leest wel overal dat de huidige versies nooit deftig gepatched zijn op ps. Dusja, als die nog steeds dezelfde issues hebben pas ik er toch voor...
Of kmoet toch es op m´n pc´tje beginnen gamen en het op steam kopen 😒
 
Dat zou ik ook durven betwijfelen. Maar had je me voordien vertelt dat de fo4 next gen upgrade ook voor ps5 ging zijn, khad je nooit geloofd 😅

Ik kwam vandaag volgend artikel tegen.
Onderaan staat vermeld dat 4 en 76 bij ps extra zitten en 3 en new vegas bij premium maar niks te vinden van de 2 laatsten. Maar je leest wel overal dat de huidige versies nooit deftig gepatched zijn op ps. Dusja, als die nog steeds dezelfde issues hebben pas ik er toch voor...
Of kmoet toch es op m´n pc´tje beginnen gamen en het op steam kopen 😒
F3 op pc is nog altijd de Games for Windows versie zonder achievements etc :(
 
Eentje die ik met de nextgen update toch nog eens ga opstarten, mss schaf ik me de dlc wel nog eens aan dan. De serie staat op mn to watch lijstje.

Is fallout 76 eigenlijk de moeite? Bij release kreeg die veel kritiek. Heb hem wel geclaimed via prime gaming, dus ga die zeker eens een kans geven.
 
Eentje die ik met de nextgen update toch nog eens ga opstarten, mss schaf ik me de dlc wel nog eens aan dan. De serie staat op mn to watch lijstje.

Is fallout 76 eigenlijk de moeite? Bij release kreeg die veel kritiek. Heb hem wel geclaimed via prime gaming, dus ga die zeker eens een kans geven.
Zeker de moeite. Velen zullen nog steeds neen zeggen puur omdat ze niet aankunnen dat deze game online is gegaan en het aanvankelijk ontbreken van npc´s. Op release was de game niet ok, beetje leeg vooral, maar ondertussen, na vele uitbreidingen en updates is deze zeker de moeite.waard. Zelfs al speel je deze compleet solo, wat ik hoofdzakelijk ook gedaan heb.

www.pcgamer.com

How to have the best Fallout New Vegas experience today

Our definitive step-by-step guide to setting up and playing this classic RPG.
www.pcgamer.com
www.pcgamer.com
Voor de liefhebbers
Click to expand...
Voor iemand die weinig met pc-gaming heeft klinkt dat al ontmoedigend 🤣
Zal al eerst mogen uitzoeken of m´n al wat oudere pc deze gaat aankunnen met al die mod´s
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan