Fall Guys: Ultimate Knockout

Party PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Fall Guys

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
fall.png


release: 4 augustus 2020
genre: battle royale
dev: Mediatonic

/!\ free-to-play sinds 21 juni 2022

Takeshi's Castle Battle Royale.

Fall Guys: Ultimate Knockout flings hordes of contestants together online in a mad dash through round after round of escalating chaos until one victor remains! Battle bizarre obstacles, shove through unruly competitors, and overcome the unbending laws of physics as you stumble towards greatness. Leave your dignity at the door and prepare for hilarious failure in your quest to claim the crown!

 
Laatst bewerkt:
Moet wel toegeven dat ze nog steeds leuke nieuwe levels/seizoenen blijven maken en toevoegen.

Een van de weinige (PS Plus-) games die ik geregeld nog eens opzet. Ook al is het nog steeds zo frustrerend om net naast het kroontje te grijpen... 😅
 
Ga deze ook nog eens installeren, vorige zomer nog veel fun mee gehad wel nooit een potje kunnen winnen.
 
Seizoen 6 vanaf 30 november.
Ook Sackboy en Jin Sakai (Ghost of Tsushima) zijn van de partij.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Free-to-play vanaf 21 juni, en komt diezelfde dag naar PS5, alsook Switch en Xbox.

We’re so excited to share that soon you’ll be able to play Fall Guys for free on all platforms—including the introduction of Nintendo Switch™, Xbox™ and the Epic Games Store™!

Also, big news for PlayStation 5 users: a super spectacular new version of Fall Guys will launch at the same time as the Nintendo Switch™, Xbox™ and Epic Games Store™ versions, bringing faster load times and other performance upgrades to your fabulous next-gen box of tricks.

Whether you’re on PlayStation, Nintendo Switch, Xbox, the Epic Games Store or a mix of all of the above, you’ll be able to play Fall Guys for free —with cross-play, cross-platform parties and cross-progression fully supported with the use of your Epic Games Account.


 
Vanaf vandaag free-to-play én beschikbaar voor nextgen. 🥳


 
Zalig.
Eindelijk weer eens spelen nu ik een Xbox heb.
 
Euh. Ik krijg altijd de melding; failed to log in …
Ben je wellicht al vanaf ondertussen :)
Is normaal dat de servers gingen overloaded zijn eerste uren nu het f2p werd.

Als je zo iets voorhebt gewoon effe een twitter/reddit of zo openen met de comments op het nieuws dat spel released is, dan weet je meestal onmiddelijk wat er aan de hand is .
Spaart vaak wat overbodige troubleshooting op je eigen pc uit. ;)
 
Hoe lang moeten jullie zoeken voor voor je genoeg players vindt? Gisteren even geprobeerd via ps5 (solo) en toch 5 minuten naar dat vallend manneke zitten kijken.

edit: mensen gevonden, moest wat meer geduld hebben 😊
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gemerkt dat op de epic versie de region search op ALL stond, en ik moest precies toch minder lang wachten op die player search nadat ik het enkel op EU heb ingesteld.
 
Free To Play nu. Dus voor de eerste keer een stuk gespeeld de afgelopen dagen. Het is wel leuk. Denk wel dat ik gewoon gemiddeld ben, in squads wel al gewonnen door mijn teammates vooral, solo een paar keer 2e maar nooit solo gewonnen. Er zijn wel een paar games die me liggen: de speed race, big fans, dizzy heights, see-saw, misschien ook 'relatief' de slime climbs en de block party met de platform variant (omdat velen uitgeschakeld worden), maar de finales liggen me niet echt 100%. Hex-a-ring en roll-off misschien het meest
 
Terug
Bovenaan