Ervaringen webshops

Monkytiger

Well-known member
Ik heb even gezocht maar kan precies toch geen algemeen topic vinden waar er informatie kan gevraagd worden rond ervaringen met bepaalde webshops.

Ik was zelf namelijk opzoek naar een bepaalde barstoel en kwam het exacte type aan de interessantste prijs tegen op https://www.ambientedirect.com/en/
Had er nog nooit eerder van gehoord, blijkbaar een duitse speler die toch wel meerdere designmerken verdeeld.

Iemand die hier al zaken besteld heeft en goede ervaringen met heeft?

(Moest topic ergens anders beter staan mag het uiteraard verplaatst worden)
 

Eindelijk wordt de (on)veiligheid van 2dehands eens echt in vraag gesteld, maar er wordt maar een vage uitleg gegeven.
Dit is nu wel een extreem voorbeeld, maar toch. Ze hadden het ook beter eens over de vele pogingen tot oplichting gehad en het feit dat je zelf zonder kopen een (negatieve) recensie kan geven en dus zomaar heel de reputatie van iemand om zeep kan helpen.

Soit, ik wil daar nog steeds geen account meer zolang oplichters vrij spel hebben.
 
Vidanovski vraagt aan gebruikers die met malafide verkopers in aanraking komen om een klacht in te dienen bij de politie. "Als de politie de klacht verder onderzoekt, vragen ze aan ons ook om alle gegevens van die gebruiker met hen te delen. En we vinden altijd wel iets terug. Een naam, een foto of een IP-adres. Mensen zijn nooit helemaal anoniem."

Ook leugens, want 2dehands.be trekt er zich geen fluit van aan.
 
Terug
Bovenaan