Ervaring met verkoper svm7/gilbert

Status
Niet open voor verdere reacties.

doolby

Member
Gegroet

Heeft iemand een succesvolle verkoop met de verkoper svm7 op 9lives kunnen afsluiten?

Hij heeft mij een bedrag van 85 euro laten betalen maar nooit iets verstuurd...

Hij zou in Temse wonen voor zover dit klopt.

Mvg
 
Stuur me een pm met je emailadres. Ik voeg je toe aan de emailconversatie met 4 andere gedupeerden. 2 ervan hebben reeds klacht ingediend bij de politie.
 
Ik heb er ook problemen mee gehad destijds op 9lives. Is uiteindelijk wel allemaal in orde gekomen toen, al heeft het wel een hele tijd geduurd. Jammer genoeg kan ik niet meer aan mijn PM's van 9lives vrees ik.

Nadien is hij nog onder verschillende accounts actief geweest (herkenbaar en telkens gelinkt aan Temse), die ik vaak gerapporteerd heb. Ook enorm louche dat die telkens weer een (praktisch) nieuwe apple TV 4K te koop zette.
 
Sterk. Forum is nog maar een week toegankelijk voor iedereen en er zitten al oplichters.
 
Ik heb onlangs een iPad gekocht van hem. Ben wel tot bij hem gereden. Was een vriendelijke persoon. Hij liet soms lang op zijn reactie wachten. Maar voor de rest is mij niets anders opgevallen.
Hij zei wel iets over een aantal negatieve itraders omdat hij ziek was geworden. En dat hij pas iets nieuws mocht verkopen nadat hij een positieve itrader kreeg.
 
Hij is, denk ik, terug in de persoon van Gilbert: https://www.beyondgaming.be/members/gilbert.2197/

Het geld dat ik gestort heb is wel terug gekomen (net als bij anderen).

Bannen die handel.

Hier ook 9 dagen gewacht op mijn ps5 controller door 'ziekte'. Plot staat mijn geld terug op mijn rekening zonder communicatie. Ik las in die 9 dagen wachten ook plots negatieve itraders. Deze gast mag voor mij part ook gebanned worden.
 
Idem hier. We hadden een deal voor lotr trilogy bluray. Ik stort het geld en staat ineens zonder voorafgaandelijk bericht terug op mijn rekening. Wanneer ik om uitleg vraag, geen reactie.
 
Same here, apple tv , geen reactie meer
Ik zie niet in waarom dat zou moeten zijn. Je hebt in die thread toch nergens gezegd dat 95€ afgehaald ok is voor u ? En hij heeft duidelijk gezegd dat uw bod niet aanvaard werd. En heeft geantwoord op uw laatste vraag van waar het was.
 
Ik zie niet in waarom dat zou moeten zijn. Je hebt in die thread toch nergens gezegd dat 95€ afgehaald ok is voor u ? En hij heeft duidelijk gezegd dat uw bod niet aanvaard werd. En heeft geantwoord op uw laatste vraag van waar het was.
Hij is daarna in Inbox beginnen babbelen tegen mij. Moet je er een screenshot van hebben? Anyway, best vermijden
 
Hey iedereen,

Ik had ook iets gekocht bij Gilbert maar nooit iets ontvangen.
Blijkbaar door ziekte kom hij niet versturen.
Hij heeft wel het geld teruggestort, maar niets meer laten weten. Via een mod ook vernomen dat hij dit normaal bij iedereen gedaan heeft of zal doen. Dus als er nog mensen geld hebben gegeven, kijk uw rekening eens na. Wrs heb je het geld al terug ontvangen.
 
Klopt. Heeft iedereen terugbetaald.
Heeft helaas niemand op de hoogte gebracht, maar op zich heeft niemand hier verlies geleden.

Wij volgen dit sowieso verder op.
 
Heb ook m’n geld terug gekregen. Rare situatie. Communicatie verliep nochtans normaal. Soit, heb er niet echt mijn broek aan gescheurd.
 
Hier ook. Iets besteld, geld overgeschreven en nu staat het terug op mijn rekening zonder dat ik er achter moet vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan