Chauffagist
Well-known member
Ik verwacht dat er nog leveranciers zullen volgen met het aanbieden van vaste contracten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Cerv.Be Welk contract heb jij momenteel?Ik zie nog geen enkele reden om in te tekenen op die prijzen tenzij je vast zat aan die ridicule vaste contracten van deze zomer.
Gas is voor mij wel bijkomstig, want ik zit op een laag contract tot december 2024. Electriciteit Engie Direct. De algemene evolutie van de markt is dalend dus ik blijf hier wel voorlopig wel bij. Aangezien ik een EV heb overweeg ik zelfs om Engie Dynamic te nemen om mijn wagen op te laden tijdens de lage dalprijzen. Zal de vaste contracten wel alleszins monitoren de komende maanden.@Cerv.Be Welk contract heb jij momenteel?
Factuur van November gekregen op 28/12.Als je bij Luminus een maandelijkse afrekening hebt, wanneer mag je het factuur na aflopen van de maand dan ten vroegste verwachten?
December 2022 was onze eerste maand met maandelijkse afrekening voor gas en elektriciteit, dus ben benieuwd naar wat we nu effectief moeten gaan betalen.
Daar ben ik ook benieuwd naar, ik zit in exact dezelfde situatie.Als je bij Luminus een maandelijkse afrekening hebt, wanneer mag je het factuur na aflopen van de maand dan ten vroegste verwachten?
December 2022 was onze eerste maand met maandelijkse afrekening voor gas en elektriciteit, dus ben benieuwd naar wat we nu effectief moeten gaan betalen.
Amai dat is duur, en hoeveel zijn de andere gebaseerd op ttf103?Engie Easy is 14,993€cent/KWh voor Q1 2023. Wie dit kiest is echt niet slim![]()
Is dat dan zo duur? Wij zitten bij Luminus op 0,34 euro/kWh (dag) en 0,28 euro/kWh (nacht).Engie Easy is 14,993€cent/KWh voor Q1 2023. Wie dit kiest is echt niet slim![]()
Is dat dan zo duur? Wij zitten bij Luminus op 0,34 euro/kWh (dag) en 0,28 euro/kWh (nacht).
Ik heb niets te veel betaald. Mijn contract startte pas vanaf 1/1 en ze hebben mij op de nieuwe tarieven al vanaf 1/1 gezet.
Heb jij zowel gas en elektriciteit genomen?Hoe heb je dat geflikt? Ik heb mezelf ook overgezet van optifix augustus naar het tarief van optifix januari 2023. Ik heb zonet een mail gekregen dat het nieuwe tarief ingaat op 24 januari. Heb je gebeld met Luminus, of hoe komt het dat dit bij jou wel meteen ingaat?
Bellen gaat niet snellerHoe heb je dat geflikt? Ik heb mezelf ook overgezet van optifix augustus naar het tarief van optifix januari 2023. Ik heb zonet een mail gekregen dat het nieuwe tarief ingaat op 24 januari. Heb je gebeld met Luminus, of hoe komt het dat dit bij jou wel meteen ingaat?
Enkel elektriciteitHeb jij zowel gas en elektriciteit genomen?
Ik heb enkel nog maar een bevestigingsmail gekregen voor elektriciteit maar nog niet van gas.