Energieleveranciers

ik kan overstappen in de "my luminus"
ik zie deze prijzen voor optifix 2 jaar elektriciteit:

enkelvoudig: 35,67
dag 41,90
nacht 30,59
Vergoeding geïnjecteerde energie (c€/kWh)2
dag 10,86
nacht 13,56
Vaste vergoeding (€/jaar) 17,09 17,09
Met optifix ben je je korting via comfy kwijt zeker? Injectie zal wel niet vast zijn?

Ik zou graag weten wat dat stukje engie direct van december mij gaat kosten. Ik heb helaas nog geen Zigdam terug gevonden.
De V-test is pas terug beschikbaar vanaf woensdag.

Als je zo alles bekijkt zullen er een groot aantal mensen té veel betaald hebben voor de afgelopen 3 maanden. Een vast contract aan 12 ct/kwh lijkt me wel een ferme deal of hebben leveranciers beter zicht op prijzen en zullen deze niet meer boven de 100 euro/Mwh gaan?

Ik zit nu nog aan een vast contract van 9 cent de kWh aan gas en 24cent de kWh elektriciteit maar dat verloopt in mei. Ik denk dat ik deze ga nemen en kijken wat de markt doet de komende maanden door deze zo laat mogelijk te laten ingaan.

Voor de personen met zonnepanelen: De vergoeding voor de injectie is bijna 3x minder.

Dit is m'n huidige contract (Optifix augustus):

Het nieuwe Optifix:

Ik heb geen idee of ik op het einde van de rit veel voordeliger ga uitkomen bij het overschakelen naar het nieuwe tarief.

Edit: Nevermind, de injectievergoeding is variabel. Bedankt aan de mensen die me hierop wezen.

Edit 2: Bij het maken van een berekening voor een familielid blijkt de formule Optifix weer verdwenen. Enkel Comfy, Comfyflex en Comfy+ zijn nog terug te vinden in de resultaten.

Laatst bewerkt:
had nog de augustus optifix dan zijn deze nieuwe prijzen al iets ‘beter’. Geen zonnepanelen hier btw. Ga denk ik ook overschakelen.

Voor de personen met zonnepanelen: De vergoeding voor de injectie is bijna 3x minder.

Dit is m'n huidige contract (Optifix augustus):

Het nieuwe Optifix:

Ik heb geen idee of ik op het einde van de rit veel voordeliger ga uitkomen bij het overschakelen naar het nieuwe tarief.

Edit: Bij het maken van een berekening voor een familielid blijkt de formule Optifix weer verdwenen. Enkel Comfy, Comfyflex en Comfy+ zijn nog terug te vinden in de resultaten.
De vorige vergoeding optifix voor injectie was ook variabel en al gezakt

Ik zit nu nog aan een vast contract van 9 cent de kWh aan gas en 24cent de kWh elektriciteit maar dat verloopt in mei. Ik denk dat ik deze ga nemen en kijken wat de markt doet de komende maanden door deze zo laat mogelijk te laten ingaan.
Niet doen! Schakel dan beter over in april/mei!

Terug
Bovenaan