Neem contact op met de deurwaarder met de vraag of mega de vordering al heeft ingetrokken. Zo moeilijk is dat nu toch ook niet?
De deurwaarder is al bijna even erg als Mega qua communicatie

Of had je iets anders verwacht dan?

Tussen een email die ik stuur en een antwoord verkrijgen van hem, zit gemiddeld 2-3 maand tussen.
Bellen is al helemaal hopeloos ..
Even nagekeken
Mailtje verstuurt naar de deurwaarder "06/07/2022 19:39:47"
Reactie deurwaarder "12/10/2022 11:16:36": ... mijn klant bevestigt dat de sommen nog verschuldigd zijn ..
We nodigen u uit om zo snel mogelijk een voorstel voor een afbetalingsplan te nemen
Bij gebreke aan deze,
zal de procedure verder lopen en zal u voor de rechtbank moeten verschijnen (dagvaarding)
Mailtje terug dat dit niet klopt (met uitleg) en of hij het nog eens zou bekijken (maar dat ik dit nu echt wel beu ben)
... Momenteel geen reactie teruggekregen ..
En dan hier de laatste conversaties met Mega
18/10/2022
Jammer genoeg moet ik constateren dat u overschot van gelijk heeft. Ik doe het nodige om dit te laten rechtzetten en de eindfactuur te laten aanpassen naar het correcte bedrag (met de juiste korting eraan toegevoegd). Eens dit gebeurd is, is de hoofdsom voldaan en laat ik het dossier bij de gerechtsdeurwaarder schrappen.
17/11/2022 11:34
We hebben uw klacht via de ombudsdienst goed ontvangen. Gezien de grote drukte, staan zij toe dat we u rechtstreeks contacteren en volgen ze mee in CC. Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat er een correctie is gevraagd voor uw slotfactuur in verband met de korting. Van de moment dat de slotfactuur is gecorrigeerd wordt ze u ook verzonden.
---
Misschien is dit fout van mij, maar dit dossier loopt al sinds 28/01/2022 (!). En ik ben het gewoon beu om te blijven er achter te zitten, om te horen hoe ver ze staan met mijn dossier (dat dus nog altijd openstaat).