Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom Comfyflex als Basicflex stuk goedkoper is?Hier gisteren overgeschakeld naar comfyflex, dan ga ik 2 maanden vast en 2 maanden variabel gehad hebben = goede risicospreiding.
Dan zien we in het voorjaar wel weer om terug over te schakelen naar een vast tarief.
Nu wel zie ikEcopower nog steeds niet in de v-test opgenomen. *zucht*
Ik wil nog tip geven, als je engie pakt gas/electriciteit krijg je een combinatiekorting. Maar dat was er al een tijd. Wel is teruglevering een zwak, maar je bent wel al zeker dat er 30 euro korting is op je bundel.
Ja maar rekening houdend met schatting voor volledig jaar en met vaste vergoeding lijkt basicflex toch beter te zitten.@mattie
Prijs comfyflex is toch goedkoper per kWh of heb ik iets over het hoofd gezien?
![]()
Screenshot-2023-12-06-10-07-13-115-com-google-android-apps-docs hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-2023-12-06-10-07-13-115-com-google-android-apps-docs gehost op ImgBBibb.co
![]()
Screenshot-2023-12-06-10-07-47-641-com-google-android-apps-docs hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-2023-12-06-10-07-47-641-com-google-android-apps-docs gehost op ImgBBibb.co
Maar stel dat ik het een jaar aanhoud, krijg ik 500kWh gratis, wat op dit moment overeen komt met 10% van mijn jaarverbruik.Ja maar rekening houdend met schatting voor volledig jaar en met vaste vergoeding lijkt basicflex toch beter te zitten.
Ja als je momenteel geen klant bent bij Luminus dan krijg je blijkbaar 10% gratisMaar stel dat ik het een jaar aanhoud, krijg ik 500kWh gratis, wat op dit moment overeen komt met 10% van mijn jaarverbruik.

Einddatum contract = 29/06/2025 (bij mij toch)Toch ook aan het twijfelen om de 7,6c aan te houden maar ik vrees voor winter 25-26.

Haja idd jaartje gemist.Einddatum contract = 29/06/2025 (bij mij toch)
Bedoel je niet eerder de winter van 24-25?
Want je huidig contract gaat tegen dan toch afgelopen zijn.![]()
Zou je dat ook nog krijgen als ik dat contract pas laat starten op 1/1/24 maar deze maand wel activeer/aanmaak?Maar stel dat ik het een jaar aanhoud, krijg ik 500kWh gratis, wat op dit moment overeen komt met 10% van mijn jaarverbruik.
beetje dubbelJa, zoiets is altijd he. Je sluit het contract af, het begint ergens +N dagen daarna.Zou je dat ook nog krijgen als ik dat contract pas laat starten op 1/1/24 maar deze maand wel activeer/aanmaak?
Want bij de voorwaarden staat dat er deze maand nog moet afgesloten wordenbeetje dubbel
Als nieuwe klant krijgt u een korting van 500 kWh voor het afsluiten van een Luminus ComfyFlex Gas contract in december 2023.
Ik heb vorige week naar ecopower overgestapt. Op de site staat 'maandelijkse meteropname'. Volgens mij heb ik zonder te vragen een maandelijkse afrekening.Nee bij ecopower, als je ze niet contacteert voor maandelijkse afrekening.
Ik heb vorige week naar ecopower overgestapt. Op de site staat 'maandelijkse meteropname'. Volgens mij heb ik zonder te vragen een maandelijkse afrekening.
Tjah, lastig te zeggen zonder uw specifieke data te hebben. Je kan in de Vtest uw kwartierdata uploaden en die zou dan ook met dynamische tarieven kunnen rekenen. Je moet wel minimaal 1 jaar aan data hebben.Ondertussen iemand al ervaring met Frank energie? Dynamisch contract, dus lijkt dat me enkel nuttig als je veel kan verbruiken buiten de pieken.
Ik weet niet of wij daar als "typisch" gezin veel aan zullen hebben, want ik vermoed dat onze verbruikspieken nogal gelijklopend zijn aan die van de meeste anderen waardoor ons grootste verburik net in de dure momenten zal liggen?
Tjah, lastig te zeggen zonder uw specifieke data te hebben. Je kan in de Vtest uw kwartierdata uploaden en die zou dan ook met dynamische tarieven kunnen rekenen. Je moet wel minimaal 1 jaar aan data hebben.