Energieleveranciers

Maar je moet er dan ook wel de kost van minimum 1 aandeel van 250€ bij rekenen. Dan moet het verschil toch al de moeite zijn wil je dit eruit halen?

Maar je moet er dan ook wel de kost van minimum 1 aandeel van 250€ bij rekenen. Dan moet het verschil toch al de moeite zijn wil je dit eruit halen?
Dat geld ben je dan wel weer niet kwijt (of Ecopower moest op de fles gaan), dus ergens is het 250 euro vastzetten/investeren (want je kan er in principe ook een dividend van krijgen, hoewel dat de laatste jaren zero was, itt andere in aanmerking komende cooperaties die wel 3-6% dividend uitkeren).

Dividend was laatste jaren geen 6%.
Nee maar wel hoger dan die van ecopower.
Nuja bon , voor mij is die 250 euro het waard om bij ecopower te gaan. Is het goedkoopste? Wss niet maar op dit moment zojn enkel variabele contracten het goedkoopste. En we weten wat er kan gebeuren als er in deze fucked up wereldje ene dictator meer of minder ne scheet laat. De energiesector is nu eenmaal volatiel geworden

Dat geld ben je dan wel weer niet kwijt (of Ecopower moest op de fles gaan), dus ergens is het 250 euro vastzetten/investeren (want je kan er in principe ook een dividend van krijgen, hoewel dat de laatste jaren zero was, itt andere in aanmerking komende cooperaties die wel 3-6% dividend uitkeren).
Nee, dat is waar. Maar als het verschil prijs met Basicfix verwaarloosbaar is, dan doe ik de moeite niet om over te stappen.

Nee maar wel hoger dan die van ecopower.
Nuja bon , voor mij is die 250 euro het waard om bij ecopower te gaan. Is het goedkoopste? Wss niet maar op dit moment zojn enkel variabele contracten het goedkoopste. En we weten wat er kan gebeuren als er in deze fucked up wereldje ene dictator meer of minder ne scheet laat. De energiesector is nu eenmaal volatiel geworden
Ik heb ook een aandeel gekocht van Beauvent hoor, maar dus geen 6% dividend. Ecopower is hier door veel injectie toch 100 euro goedkoper dan Engie/Luminus, dus een mooie ROI.

BasicFix staat op 7,87€cent. Heb nu nog vast aan 7,6€cent. Misschien toch risico nemen en naar variabel gaan. Kan nog terug naar vast indien nodig.

BasicFix staat op 7,87€cent. Heb nu nog vast aan 7,6€cent. Misschien toch risico nemen en naar variabel gaan. Kan nog terug naar vast indien nodig.
Edit: ben naar BasicFlex overgestapt. Kan 31/12 nog terug naar vast aan 7,87€cent als prijzen significant stijgen.

Intussen 12 maand om en we sluiten af met een verbruik van

gas: 9470 kWh (30% hoger dan tijdens de energiecrisis, maar nu de verwarming veel vroeger opgezet en continu op 22° ipv echt moeite te doen)
stroom dag: 1036kWh
stroom nacht: 1282 kWh (totaal stroom 2319 kWh) -> Geen warmtepomp, geen EV, geen zonnepanelen. 2 volwassenen en vaak telewerk
stroompiek laatste 11 maand gemiddeld 3,99 kW

Terug
Bovenaan