Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ze een klantenstop hadden begin november staan ze niet in de lijst. Wellicht worden ze begin december er terug in opgenomen als ze dan nog klanten aannemen.Als ik de vtest doe, dan komt ecopower niet eens voor in de lijst. Hoe kan dat? Misschien onder een andere naam? Of doet ecopower daar niet aan mee?
Jammer! Als ik nu de v-test doe, zit ik voorlopig nog voldoende met mijn huidig contract, alleen jammer nog 3 maanden geldig. Dan vooral slechte injectie prijs. Maar ik denk (hoop) dat dit wel terug zal stijgen.Omdat ze een klantenstop hadden begin november staan ze niet in de lijst. Wellicht worden ze begin december er terug in opgenomen als ze dan nog klanten aannemen.
En wat is jouw logica hierin?nog 3 maanden geldig. Dan vooral slechte injectie prijs. Maar ik denk (hoop) dat dit wel terug zal stijgen.
Klanten gaan daar weg, willen persé ecopower gebruiken, haha! Engie zal wel klanten terug willen lokken denk ik. Maarja, het is ook maar een gok...En wat is jouw logica hierin?
Frank energie is een dynamisch tarief (uurprijs), dus altijd wel goedkoper als je buiten de piek kunt verbruiken en duurder als je op de piek verbruikt.Jammer! Als ik nu de v-test doe, zit ik voorlopig nog voldoende met mijn huidig contract, alleen jammer nog 3 maanden geldig. Dan vooral slechte injectie prijs. Maar ik denk (hoop) dat dit wel terug zal stijgen.
Ook kan ik moeilijk geloven dat ecopower nog goedkoper is dan frank energy (staat bij mij in top 1) gevolgd met mega en bolt go waar ik absoluut geen interesse in heb. Dus eigenlijk zou ik engie direct contract moeten houden als injectie prijs zou stijgen tegen de lente...
Je kon toch aanduiden dat je cooperant was bij een andere rescoop? En dan BeauVent uit het lijstje kiezen en uw venotennummer invullen.gisteren ook ingeschreven bij ecopower, heb wel al een aandeel bij beauvent gekocht maar ik kon dat precies nergens aanduiden…
Heb het dan maar bij de commentaar erbij vermeld. We zullen wel zien zeker?
Iemand idee hoe lang het duurt tegen dat je van hun hoort?
Klopt, daarom waren wij er jarenlang klant.Ja, maar Ecopower had een vast all-in tarief voor iedereen als ik goed herinner, los van je nettarief. Als je dan een hoog nettarief hebt, win je natuurlijk tgo een laag nettarief regio.

Beauvent staat daar niet tussenFrank energie is een dynamisch tarief (uurprijs), dus altijd wel goedkoper als je buiten de piek kunt verbruiken en duurder als je op de piek verbruikt.
Je kon toch aanduiden dat je cooperant was bij een andere rescoop? En dan BeauVent uit het lijstje kiezen en uw venotennummer invullen.
Vreemd, donderdag bij mij wel. Stond wel ergens onderaan het lijstje ipv op alfabetische volgordeBeauvent staat daar niet tussen
haja kak, nu wel gezien. Net de aanvraag opnieuw ingediend dan maarVreemd, donderdag bij mij wel. Stond wel ergens onderaan het lijstje ipv op alfabetische volgorde
Ik zie wel staan dat contract ingaat vanaf 1 januari op Mijn Ecopower.Is bij jullie ook nog steeds dat knopje klant worden zichtbaar bij Ecopower? Vraag mij nu als ik nog op iets moet wachten of als mijn aanvraag niet goed gegaan is.
Wel een mailtje gehad om te bevestigen en daarop geklikt, maar als ik naar m’n account ga, is er niks dat aangeeft dat het in progress is of dat ik iets getekend heb.
Ik zie dat dus niet staan. Ben wel BeauVent cooperant ipv bij Ecopower, dus misschien moeten ze nog een manuele check doen voor me. Zal eens een mailtje sturen hoe het precies zit.Ik zie wel staan dat contract ingaat vanaf 1 januari op Mijn Ecopower.
Bij mij net hetzelfde.Is bij jullie ook nog steeds dat knopje klant worden zichtbaar bij Ecopower? Vraag mij nu als ik nog op iets moet wachten of als mijn aanvraag niet goed gegaan is.
Wel een mailtje gehad om te bevestigen en daarop geklikt, maar als ik naar m’n account ga, is er niks dat aangeeft dat het in progress is of dat ik iets getekend heb.
Ik zal nog even afwachten dan. Net hetzelfde hier. Het had misschien gebruiksvriendelijker geweest omdat knopje te vervangen door "aanvraag in behandeling" ofzo.Bij mij net hetzelfde.
Heb een mail met bevestiging knop, als ik daar op klik ga ik naar hun site en staat “bedankt voor uw aanvraag, we verwerken uw aanvraag en nemen contact met u op.”
Voor de rest zie ik niks. Knopje klant is nog steeds zichtbaar.
Ik ben coöperant bij ecopower (gelijktijdig met de aanvraag)
Hoe lang duurt dat die aankoop van een aandeel bij beauvent? Zou niet willen hebben dat tegen dat die aankoop verwerkt is dat ecopower terug een klzntenstop heeft...