Welke heb je genomen als ik zo descreet mag zijn?Voor elektriciteit zit ik al sinds juni op variabel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke heb je genomen als ik zo descreet mag zijn?Voor elektriciteit zit ik al sinds juni op variabel.
Heb Basicflex van Luminus.Welke heb je genomen als ik zo descreet mag zijn?
Ook gezien, zo raar dat de enkelvoudige dagteller goedkoper is dan snachts.Zie ik het nu zo verkeerd op die fiche van lunminus basicflex. Een tweevoudige teller is altijd duurder dan de enkelvoudige teller?
Ik heb momenteel een tweevoudige 'digitale' teller. Is het de moeite om dat dan naar enkelvoudig over te zetten?
Ja ik had in mei mazout moeten bestellen voor mijn moeder maar ik heb daar toen niet aan gedacht.De ICE Dutch TTF is de laatste dagen weer goed aan het doorschieten. 48,805 momenteel.

Normaal komt dat allemaal automatisch in orde zonder dat jij iets hoeft te doen.Sinds gisteren heb ik een digitale meter voor elek. + gas, maar moet ik nu zelf iets doen naar Luminus toe of gaat dat allemaal automatisch?
Dat is precies niet zo duidelijk.
Hier kan je normaal "verbruik aanvragen" en dan je EAN code(s) ingeven.Ik heb eens op Mijn Fluvius ingelogd maar daar zie ik nergens een meter staan.
Zie ik het nu zo verkeerd op die fiche van lunminus basicflex. Een tweevoudige teller is altijd duurder dan de enkelvoudige teller?
Ik heb momenteel een tweevoudige 'digitale' teller. Is het de moeite om dat dan naar enkelvoudig over te zetten?
Afrekening binnengekregen van Luminus. Nog 1400 euro opleggen.
Wel straffe mannen, hun nieuwe schatting wat ik volgend jaar als afrekening ga krijgen, gebaseerd op mijn huidig verbruik is 4200 euro per jaar, met als gevolg dat ik bijna 350 euro voorschot mag gaan dokken. En dit terwijl hun systeem eigenlijk moet weten dat ik een Basicfix heb voor 2 jaar en dus maar maximum 2400 kan betalen met dezelfde cijfers.
Toch maar es een mailke sturen.
Normaal komt dat allemaal automatisch in orde zonder dat jij iets hoeft te doen.
Kan wel zijn dat je lang op je afrekening moet wachten.
Hier kan je normaal "verbruik aanvragen" en dan je EAN code(s) ingeven.
Ergens is er een check op je ID kaart (misschien bij het aanmaken van je account op Mijn Fluvius) en krijg je eventueel een mail van die aanvraag om goed te keuren.

Vergeet zeker niet kwartierwaarden aan te vragen voor je stroom in mijn fluvius, die komen pas binnen vanaf dat je ze aanvraagt.
Gevonden en aangevraagd. Na het weekend eens kijken of er effectief iets binnenkomt in die grafieken
En eens dat de panelen en de batterij er zijn in November dan schakel ik over naar maandelijkse facturatie.
Betaalde je nu dan € 83 per maand? Als je zegt max 2400 -1400 bij op te leggen is 1000 dat je vooraf betaald zou hebben. Gedeeld door 12 maanden = 83
Heb net eens de gemiddelde gas- en elektriciteitsprijzen bekeken op mijn afrekeningen van mijn variabel energiecontract...
elektriciteit 8/12/21-16/5/22: 22,08 c/kwh
elektriciteit 16/5/22-1/6/23: 22,27 c/kwh
gas: 8/12/21-16/5/22: 10,58 c/kwh
gas 16/5/22-1/6/23: 8,30 c/kwh
Lijken mij op het eerste zicht OK tarieven? Enige wat ik vremed vind is dat de gemiddelde prijs van elektriciteit over deze hele periode quasi hetzelfde is...
Dit zijn de basisprijzen (zonder taksen/heffingen).Zoals velen zit ik op de Optifix van februari/maart 2022 van Luminus. Nog tot eind april 2024. Net afrekening gekregen en moeten €78 opleggen voor oktober 2022 - oktober 2023. Perfect te verklaren door gewijzigde gezinssamenstelling. Is het de moeite om nu al uit te kijken voor een nieuw contract of best nog een paar maanden wachten. Indien nu rondkijken. Hoe ver in de toekomst kan je dit laten ingaan. Voorkeur voor vast. Ik betaal liever iets meer als me dat gemoedsrust oplevert.