Herman De Croo
Well-known member
Waar zit het hoogste injectietarief? Ecopower met 11 cent is niet te kloppen zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar zit het hoogste injectietarief? Ecopower met 11 cent is niet te kloppen zeker?
Sinds gisteren hebben we sat effectief gedaanZwier die maar buiten. En zet een condensatie ketel.

Sinds gisteren hebben we sat effectief gedaan![]()
. Het verschil is immens. Wel proberen op lage temp te stoken en desnoods heel lang.Als uw data in energieID zit kan je als Ecopower klant premium activeren. Dan vind je onder analyses een tooltje terug om uw verbruik tegenover hun dynamisch tarief af te zetten.Ik pas vandaag in de powerpost van Ecopower over Dynamische burgerstroom. T’is sinds september een iets minder aantrekkelijke formule, maar het interesseert me serieus wel. Is er iemand die het al heeft? Is er een manier om historische tarieven te raadplegen?
Ja, 50% vast aan 0.2euro en 50% variabel. Dus hun prijzen zakken of stijgen wel, maar zijn stabieler dan een 100% variabel tarief.Ik begrijp wel iets niet van ecopower.
Er staat dat hun tarieven semi-vast zijn met een vast tarief van 0.20 cent. Maar hun prijzen zijn de laatste maanden toch onder die 0.20 geraakt?
Iemand ervaring met Pixel? Lijken qua prijs toch heel interessant.
Ja, maar augustus was 0.16 euro. Hoe kan dat dan onder de 0.2 euro zakken?Ja, 50% vast aan 0.2euro en 50% variabel. Dus hun prijzen zakken of stijgen wel, maar zijn stabieler dan een 100% variabel tarief.
Het zit al een aantal maanden onder de 0.2 €, geen idee hoe die berekening in elkaar zit maar duidelijk is het alvast niet.Ja, maar augustus was 0.16 euro. Hoe kan dat dan onder de 0.2 euro zakken?
50% van 0.2 == 0.1. Dit zorgt er dus al voor dat het onder de 0.2 kan.Ja, maar augustus was 0.16 euro. Hoe kan dat dan onder de 0.2 euro zakken?
Doordat de variabele helft op 12 cent staat. Dan is het gemiddelde van de twee 16cent.Ja, maar augustus was 0.16 euro. Hoe kan dat dan onder de 0.2 euro zakken?
Doordat de variabele helft op 12 cent staat. Dan is het gemiddelde van de twee 16cent.
Klopt, is verwarrend, maar zo werkt het dus niet.Haja ik dacht dus 0.2 + de variabele..
Luminus Basicfix (nieuwe benaming Optifix) is weer wat goedkoper geworden. Ik zat nog op juni 2023, maar oktober 2023 is weer centje goedkoper!
enkel voor elektriciteit toch dacht ik.Luminus Basicfix (nieuwe benaming Optifix) is weer wat goedkoper geworden. Ik zat nog op juni 2023, maar oktober 2023 is weer centje goedkoper!