Energieleveranciers

Ik pas vandaag in de powerpost van Ecopower over Dynamische burgerstroom. T’is sinds september een iets minder aantrekkelijke formule, maar het interesseert me serieus wel. Is er iemand die het al heeft? Is er een manier om historische tarieven te raadplegen?
Als uw data in energieID zit kan je als Ecopower klant premium activeren. Dan vind je onder analyses een tooltje terug om uw verbruik tegenover hun dynamisch tarief af te zetten.

Op zich kan je myFluvius ook koppelen met energieID, ik denk dat het dan ook uw historische data kan binnenhalen van de periode dat je een digitale teller had.

Ik begrijp wel iets niet van ecopower.
Er staat dat hun tarieven semi-vast zijn met een vast tarief van 0.20 cent. Maar hun prijzen zijn de laatste maanden toch onder die 0.20 geraakt?

Ik begrijp wel iets niet van ecopower.
Er staat dat hun tarieven semi-vast zijn met een vast tarief van 0.20 cent. Maar hun prijzen zijn de laatste maanden toch onder die 0.20 geraakt?
Ja, 50% vast aan 0.2euro en 50% variabel. Dus hun prijzen zakken of stijgen wel, maar zijn stabieler dan een 100% variabel tarief.

Luminus Basicfix (nieuwe benaming Optifix) is weer wat goedkoper geworden. Ik zat nog op juni 2023, maar oktober 2023 is weer centje goedkoper!

Luminus Basicfix (nieuwe benaming Optifix) is weer wat goedkoper geworden. Ik zat nog op juni 2023, maar oktober 2023 is weer centje goedkoper!

Ik zat op Optifix april 2023, en het is ook weer 91 voordeel op jaarbasis.
Maar we schuiven de einddatum van de kans op een vast contract weer op naar zekerheid tot sept 2025. Injectie heb ik toch amper... daar kijk ik zelfs niet meer naar of het daar voordeliger is of ni. Basicfix, here I come.

Terug
Bovenaan