Ik kan er ook niet meer in sinds dinsdag omdat ik geen klant meer ben. Heeft daarvoor wel goed gewerkt.Over de engie app gesproken. Digitale teller half oktober geinstalleerd en direct die goedkeuringen aangevraagd om die in de engie app te kunnen uitlezen. Still nothing.
Doe ik iets verkeerd, of... ?
Kan ik iemand contacteren?
Edit: allezja, ivm Engie doet het er nu ook niet meer toe want ik zit bij Ecopower sinds maandag. Maar voor eigen rapportering kan ik dat ook wel gebruiken dacht ik.
Ik volg het nieuws niet meer zo. Dacht dat er ondertussen akkoord was om de reactoren open te houden, maar dat is dan jammer genoeg maar tijdelijk ofzo?Elia vreest voor bevoorrading issues qua elektriciteit met het uitschakelen van de reactoren. Zij hebben alvast een fameuze dieselgenerator gekocht die een eind in de tuin komt en aangesloten wordt op hun elektriciteitskast. Denk niet dat je die investering maakt als Elia werknemer (op hoog niveau) als er geen vuiltje aan de lucht is.
Maar met de verkiezingen op komst, kan het waarschijnlijk weer alle kanten uit...
) vanaf februari zal die niet meer bruikbaar zijn uiteraard. Contract werd nog niet goedgekeurd, dus ik heb nog geen Premium account bij Energie ID (wat blijkbaar kan via Ecopower), misschien dat er dan nieuwe functies worden vrijgegeven?

Ik heb hem nu op 8A gezet, wat dan zou overeenkomen met 5.5 kW.