Geen nood, nog 2 weken en mijn dossier bij Mega is 10 maanden oud. (betwisting van 40€)Eind vorige maand gebeld naar Mega... echt alles afgerekend en gedaan dat er nog moest gebeuren en dan zou alles afgehandeld worden. Krijg ik eergisteren weer niet een voorschotfactuur voor december. Gisteren gebeld, van mijn kloten gemaakt en plots lukt alles van den eerste keer: annulatie factuur+blokkeren, opzegging factuur en doorgeven aan Fluvius.
Dus had ik dit in juni gedaan, had ik veel miserie uitgespaard? Pfff, ben niet graag boos![]()
Bellen, schrijven, klagen, het onterechte bedrag officieel betwisten, niks werkte. Ik win!

Vorige week is het dossier dan eindelijk aanvaard door de ombudsdienst energie, en Mega heeft ondertussen ook toegegeven dat ik over de hele lijn gelijk heb. Ik heb ze dus eindelijk volledig bij hun pietje. Maar Mega is tergend traag, de correctie is nog altijd niet gebeurd en het dossier ligt (nog steeds) bij de deurwaarder klaar, om mij een (onwettige) dagvaarding te sturen.

Ik laat je hier nog de afloop weten, maar Mega kan best onnodige kosten besparen en het dossier deze maand, op 'closed' plaatsen.
, begrijpen wie begrijpen kan. Heb zo de indruk dat die berekening van die voorschotten toch wel heel willekeurig gebeurt ofwel proberen ze hun klanten erop te leggen.
.