EK 2020 | Fantasy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had al een ploegje aangemaakt voor onder vrienden te spelen.
Bij deze gejoined!
 
Kvind het dit jaar ook moeilijk qua budget. Het leek in vorige edities net iets makkelijker :)

Die wildcard en unlimited vind ik wel maar zeer bizarre toevoegingen. Als ik het goed begrijp: wildcard laat je toe om zoveel te wisselen als je kan (en bij start van een nieuwe speeldag zal je originele team gereset worden?). En unlimited laat je toe om voor 1 speeldag je team in te wisselen voor alle supersterren, want geen budgetbeperking?
 
Met die Unlimited heb ik in de UCL finale een prachtig team kunnen samenstellen. Ik raad dus aan om die lang op te sparen 😏
Wildcard is overigens gewoon onbeperkt wisselen, maar nadien behoud je wel het pas getransfereerde team.
 
Aangezien je mekaars team niet kan zien:

hGYHOc5.jpg
 
Regels nog niet gelezen. Is er een opstelling waarmee je best speelt? Wat brengt het meest op? Scorende spitsen, clean sheets voor defender of assists voor middenvelders?
 
Clean sheet 4 punten voor gk en verdedigers, assist 3 voor iedereen, en goal 6 voor verdedigers, 5 voor middenvelders en 4 voor spitsen.

Focus op spitsen en middenvelders is meestal het beste, maar de middenvelders zijn allemaal tamelijk duur dit jaar
 
doen er hier mee aan de Sporza versie van de fantasy ?
 
Hier

Mbappé - Lukaku - Kalajdzic
F. Torres - Tielemans - Kovacic - D. Jota
Schär - Emerson - Wijndal
Schmeichel

Bank: Pickford - P. Torres - Négo - R. Dias
 
Rui Patricio; Chillwell, Maguire, Kimpembe, Pavard; Sancho, Barella, Alaba, Diogo Jota; Ronaldo, Yilmaz

Hradecky, Rudiger, Kante, Petkovic
 
Van Insigne, mijn captain, met de assist voor Chiellini, ook in mijn ploeg naar Chiellini er geblesseerd af :sop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan