Einde van een tijdperk: vishnusixclix stopt na meer dan 15 jaar als Supermoderator

Booka Shade

Community Leader
Crowdfunder FE
Aan alle mooie liedjes komt ooit een eind, al zien we het vaak liever anders.

Onze eigenste @vishnusixclix heeft besloten om zijn taak van Supermoderator naast zich neer te leggen en zich wat meer te focussen op zijn gezin, werk en nog zo veel meer. Iets wat wij hem van harte gunnen, al hadden we hem ook graag bij ons gehouden.

Vishnu zijn verhaal begon in 2002/2003 als moderator van Zwam waar hij door zijn uitstekende moderator-kwaliteiten in 2006 de kans kreeg om een stapje hoger te gaan: Supermoderator. Een titel die hij sindsdien met veel trots heeft gedragen en waar hij door menig man gewaardeerd en af en toe gevreesd werd.

Niemand kon een moderator beter uit de wind houden als vishnu, te ver gaan t.o.v. een crewlid was zijn grootste allergie. Daarom voelden vele moderators (waaronder ik) zich echt gesteund door hem. Vele huidige mods hebben veel te danken aan hem en zijn expertise is allerminst verloren gegaan.

Volledig weg zal hij gelukkig niet gaan, hij blijft voorlopig nog lid van het bestuur en als lid van BG zullen we hem nog geregeld zien passeren op het forum.

We wensen hem met z'n allen heel veel geluk in zijn verdere toekomst en dat hij mag doen wat we willen dat hij doet: genieten, genieten en nog eens genieten!
Geen vaarwel, maar een tot ziens.

❤️
 
Ik ben zelf gegaan van een beetje schrik hebben van vishnu toen ik nog niet in de crew zat, tot nog steeds een beetje schrik hebben van vishnu toen ik bij de crew kwam - maar compleet onterecht, want ik heb bovenal vish als een heel ondersteunende figuur leren kennen die het goed met de community voorheeft en steeds over het welzijn van anderen waakt.

Bedankt voor alle inzet - je zal worden gemist, maar we zijn je gelukkig niet volledig kwijt!
 
Goodluck Vishnu!
ac868572ac98e692e0ad6cfbd3ac8266.jpg
 
Bedankt voor jouw jarenlange inzet voor de community!

Zijn posts konden soms nogal hard overkomen, en de luxe van iemand persoonlijk(er) te kennen heb je niet (altijd) als lid maar vaak wel als crew en ik moet zeggen dat het altijd constructief samenwerken was. Vish is ook iemand wie ik dankzij zijn KOTK-bijdrages enorm kan appreciëren. Iemand die zorg draagt voor zijn team op alle fronten. Bedankt!
 
How zeg. Den ancien gaat met pensioen!
Hoewel wij in het verleden wel regelmatig in de clinch lagen, apprecieer ik alles wat je voor het forum hebt gedaan.
Uiteindelijk was ik bij momenten ook gewoon een ettertje en deed jij je werk 😘

#thebannening #neverforget #eenvateenvateenvat
 
Terug
Bovenaan