Question Eigen threads/topics verwijderen enkel nog mogelijk via moderator

Jackerath

Well-known member
Ik wil even een discussie openen die vorig jaar ook op 9lives werd gevoerd: https://www.beyondgaming.be/archive...eren-enkel-nog-mogelijk-via-moderator.1161007

Het is dus terug van dat:

Op basis van de geposte info, kan ik met zekerheid zeggen dat het hier over dezelfde persoon gaat.

Is het mogelijk om dit ook hier te voorkomen, dat onderwerpen verwijderd of "leeggemaakt" worden via edit nadat iemand z'n doel bereikt heeft?
 
Is het mogelijk om dit ook hier te voorkomen, dat onderwerpen verwijderd of "leeggemaakt" worden via edit nadat iemand z'n doel bereikt heeft?
Technisch gezien is dat inderdaad mogelijk, maar dan creëren we een structureel nadeel voor de ganse community (die altijd het beste voorheeft :love:) om het gedrag van enkele uitzonderlingen te voorkomen.

Een bijkomende "vrees" om dit (toen én nu) te implementeren is dat er meer volledige posts (nodeloos) verwijderd gaan worden (or worse, full GDPR waarbij iedereen buiten de veroorzakers verliest...).
 
Wou even inpikken hierop, in delen van het forum zoals aankoopadvies en dergelijke zou het wel mogelijk moeten zijn, had verleden maand een thread gepost met persoonlijke kortingscode erin verwerkt, al een sjans dat de enige member (Ascari) zo vriendelijk was om in zijn posts die quotes aan te passen waar die link in stond...

Ik vind het eigenlijk not done dat je op de goodwill van postende leden moet rekenen

Een pm naar de moderator van het aankoopadvies forum is in dovemansoren gevallen

Dat je grote threads in algemeen niet kan verwijderen ok, maar persoonlijke threads van niet meer dan een bladzijde of 2 niet kunnen verwijderen vind ik wel ambetant
 
Dat je grote threads in algemeen niet kan verwijderen ok, maar persoonlijke threads van niet meer dan een bladzijde of 2 niet kunnen verwijderen vind ik wel ambetant
Het was net exact om deze situaties dat het nodig was.

Een vraag van een persoon, 1 iemand steekt er enorm veel tijd in om een antwoord te geven en dan BAM, thread verwijderd en daar staat die persoon met al zen tijd dat ie erin gestopt had.

Bij grote threads was dat zo goed als nooit een probleem.

Een pm naar de moderator van het aankoopadvies forum is in dovemansoren gevallen
Lijkt me straf, maar we vragen het es na :)
 
Ik had de PM ontvangen, maar had deze niet onmiddelijk gezien, maar toen ik keek had Ascari zijn quotes aangepast. Helemaal vergeten om dan nog een berichtje terug te sturen. Hiervoor bied ik m'n excuses aan.

Tip: Om in de toekomst sneller te kunnen reageren als moderatie-team, is het beter dat je een report indient.
 
Terug
Bovenaan