EA tekent doodsvonnis van Anthem

Het hing al even in de lucht en zelfs de top van uitgever Electronic Arts werd erbij betrokken, maar het heeft niet mogen baten. Het Amerikaanse EA dient een giftige cocktail toe aan Anthem en tekent daarmee diens doodsvonnis. De huidige services voor de game blijven behouden, maar daar blijft het nu ook bij. De overhaul naar Anthem Next of Anthem 2.0 gaat dus niet door.

Via een blogpost maakte BioWare executive producer Christian Dailey dit trieste nieuws bekend. Anthem werd in januari pas twee jaar oud. Hoelang de services zoals we die nu kennen nog actief zullen blijven, werd niet gezegd.

anthem.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wel spijtig, heb het verhaal uitgespeeld gehad en erna nog een tijdje voor de loot, maar matchmaking was zo zwak. Het had veel potentieel want het 'iron man' gehalte was wel sterk aanwezig.
 
Ben blij dat ik er mij toch meer dan 120+ uur op geamuseerd heb. Meeste fun was met die cataclysm update, die was echt wel leuk om een paar weken te volgen en te famen, het spel had veel pottentieel, maar het had meer content nodig. Jammer, want ik vond dit een geweldig project op papier.
 
Redactie
Hopelijk trekken ze de stekker niet TE snel uit de servers, want als je die niet zelf kan hosten is het wel game-over voor de mensen die het gekocht hebben :(
 
Echt zonde. Zoveel potentieel de vuilbak in. Er wa zeker veel mis met deze game maar de core gameplay was echt zalig.
 
Terug
Bovenaan