Question Dubbelposts automatisch samenvoegen?

Muscleduck

Well-known member
De titel zegt het wel denk ik. Soms post ik per ongeluk dubbel. Ik moet dan mijn ene post knippen, dan deleten, dan de 1e post bewerken en daar plakken. Allemaal goed, maar soms loopt dat ook mis met citaten. is het een optie om dit automatisch te laten gebeuren?
 
Ik ben precies niet helemaal mee, als je je posts moet samenvoegen door te knippen/plakken dan zijn ze toch niet dubbel maar verschillende posts met verschillende inhoud na elkaar? :thinking:
 
Ik ben precies niet helemaal mee, als je je posts moet samenvoegen door te knippen/plakken dan zijn ze toch niet dubbel maar verschillende posts met verschillende inhoud na elkaar? :thinking:
Ja dat bedoel ik. Als ik reageer op 1 citaat, en daarna op een ander dan kan het zijn dat ik 2 posts onder elkaar maak. Die 2 automatisch laten samenvoegen zou mss handig zijn :)
 
Daarvoor dient de "multiquote" functionaliteit eigenlijk:

1663314148828.png


Klik op degene waarop je wilt reageren, en als je dan een nieuwe reply maakt staan alle quotes mooi onder elkaar in 1 reply.
 
Ik heb zo ook al eens geworsteld met citaten, maar als je knipt/plakt in de BBCode mode gaat het eigenlijk altijd goed hier. Dus op de [] klikken, knippen/plakken, weer op de [] klikken om de BBCode mode uit te zetten en je kan gewoon verder doen.
 
Terug
Bovenaan