Displayport 90° connector voor Vertical GPU mount

Smonneke

Member
Ik ben opzoek naar een Displayport connector voor mijn Vertical GPU Mount. Het probleem is dat horizontale slots niet breed genoeg zijn voor mijn displayport kabel verticaal in te steken in mijn GPU.
Daarom ben ik opzoek naar een displayport extensie stukje met een hoek van 90°, zoals voorzien is in de cablemod kit te zien onderaan. Maar dan niet in een volledige kabel enkel een extensie stukje.
Weet iemand waar ik dit kan vinden? Ik heb al uitvoerig gezocht, maar kan het nergens vinden. Bedankt!
J3BQVtg.png
 

Denk dat het simpelste is om die kabel gewoon te kopen. Op die paar euro die dat meer kost dan een connector. Hier kan je die gewoon los kopen.

Site is te vertrouwen, ik heb mijn Cablemod GPU mount en kabels daar ook besteld.
 

Denk dat het simpelste is om die kabel gewoon te kopen. Op die paar euro die dat meer kost dan een connector. Hier kan je die gewoon los kopen.

Site is te vertrouwen, ik heb mijn Cablemod GPU mount en kabels daar ook besteld.
Ja ik denk dat er niet veel anders opzit, enige probleem is dat ik de richting niet kan kiezen van de hoek van de kabel daar. Maar daar valt mogelijks wel om te werken.
Toch bedankt allemaal!
 
Terug
Bovenaan