Razer

Active member
Crowdfunder FE
disney-plus-logo-1143358.jpeg



Disney+ is een OTT-streamingdienst die beheerd wordt door Disney Streaming Services (voorheen BAMTech), een technologische dochteronderneming van The Walt Disney Company. De streamingdienst biedt film- en televisiecontent van Walt Disney Studio Entertainment.
Op 15 september 2020 werd Disney+ in België gelanceerd.
 
In het kader van Disney Investor Day 2020 heeft het bedrijf laten weten dat de prijs voor de Disney+-streamingdienst vanaf 23 februari 2021 naar 8,99 euro per maand gaat, of 89,99 euro voor een heel jaar. Deze prijsverhoging komt door de volledige integratie van Star.

Betaal nu zelf per maand maar in Februari toch ineens voor een jaar nemen ;)

Vandaar de stijging in de beurskoers. Dat is toch geen normale prijsstijging meer, efkes +25% voor een jaarabonnement.
 
Laatst bewerkt:
Er komt volgende maand een hoop nieuwe "mature" content bij onder het nieuwe "merk" Star. Wordt hoog tijd denk ik, want heb bij launch een jaarabonnement genomen, maar met de aangekondigde prijsverhogingen ga ik momenteel toch niet verlengen wegens té beperkte content.

 
Ik had echt gedacht dat ze Belgie nog gingen skippen met de launch van Star.

Je merkt ook wel dat Disney Plus echt los begint te lopen nu. Ze voegen nooit veel toe elke maand, maar wat ze toevoegen? Van de acht dingen per maand zijn er steevast 4 a 5 dingen echt wel de moeite waard voor de doelgroep hier.

Nu Wandavision ook gewoon deze maand komt, Falcon en Wintersoldier in maart en Loki in mei wordt het nog beter.
 
Vooral ook dat je geen idee hebt van wanneer die seizoenen er dan wel gaan komen voor België. Enfin, dat is met Netflix enzo ook natuurlijk.
 
Die golden oldies boeien me eerlijk gezegd voor geen meter, ik ben vooral benieuwd of recente toppers als Fargo, Handsmaids tale, What we do in the shadows en ander leuks van F/X en Hulu beschikbaar zal zijn.

Feit dat Palm Springs bvb op Prime Video te zien zal zijn doet niet meteen het beste vermoeden.
 
Dus de meesten die een jaarabbo hebben genomen in september met promo (was 59€ dacht ik?) zoals ik, krijgen Star erbij volgende maand tot en met augustus/september. en daarna wordt abbo duurder?
would be nice 😍
 
Dus de meesten die een jaarabbo hebben genomen in september met promo (was 59€ dacht ik?) zoals ik, krijgen Star erbij volgende maand tot en met augustus/september. en daarna wordt abbo duurder?
would be nice 😍

Ja. Mag ook wel he, we hebben er lang genoeg op moeten wachten.

Iedereen die een jaarabbo heeft zal pas de nieuwe prijs moeten betalen bij de volgende facturatie. In Nederland raadde de helpdesk klanten zelfs aan om nog snel in februari een jaar te nemen om aan het goedkopere tarief te blijven voor een jaar. Iedereen die in september voor 59,99 een jaar genomen heeft bij launch zit dus nog goed tot september van dit jaar.
 
Iemand een idee of de originele Ducktales-afleveringen er ooit nog bij zullen komen?
Op Disney+ in NL staan ze er blijkbaar wel gewoon op.

Keek daar graag naar als kind, strips ervan verslonden en op NES ontelbaar veel keer uitgespeeld.

Steekt enorm dat ik enkel naar de reboot kan kijken met mijn kinderen... :p
 
Iemand een idee of de originele Ducktales-afleveringen er ooit nog bij zullen komen?
Op Disney+ in NL staan ze er blijkbaar wel gewoon op.

Keek daar graag naar als kind, strips ervan verslonden en op NES ontelbaar veel keer uitgespeeld.

Steekt enorm dat ik enkel naar de reboot kan kijken met mijn kinderen... :p

Maar die reboot is zo ontzettend goed. Echt heerlijk respectvol naar de oude reeks toe, en tegelijk ook erg fris en onweerstaanbaar grappig.

Ik ben echter zeker dat Ducktales, Talespin, Gummi bears nog komen. In NL waren die er ook niet in het begin dacht ik.
 
Er komt volgende maand een hoop nieuwe "mature" content bij onder het nieuwe "merk" Star. Wordt hoog tijd denk ik, want heb bij launch een jaarabonnement genomen, maar met de aangekondigde prijsverhogingen ga ik momenteel toch niet verlengen wegens té beperkte content.

De series die ze onder Star hebben aangekondigd vind ik de prijsverhoging toch nog niet verantwoorden...
 
Maar die reboot is zo ontzettend goed. Echt heerlijk respectvol naar de oude reeks toe, en tegelijk ook erg fris en onweerstaanbaar grappig.

Ik ben echter zeker dat Ducktales, Talespin, Gummi bears nog komen. In NL waren die er ook niet in het begin dacht ik.
Ik wil geen afbreuk doen aan de reboot, ik vind die ook fantastisch.
Maar de originele zou er toch ook wel eens mogen op komen, zeker als ze er in de Nederlandse versie al zeker meer dan 4 maanden op staat... :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Aerv
Terug
Bovenaan