Laptops Dell Latitude E5570

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
05/03/2022 22:00

dj_beats

Member
Herselt
iTrader: 100% (2/2)
Algemene informatie/specificaties
minimum 170€
Meeneem 250€
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Herselt
Dell Latitude E5570 Full HD te koop inclusief lader
battery health excellent
I5-6300U
8GB Ram
240 GB SSD
Full HD scherm
Inclusief W10 (blanco geïnstalleerd)
 
Laatst bewerkt:
Enkele vraagjes:
1. is de batterij ooit vervangen geweest, licht opgezwollen of wordt die verdacht warm bij zwaar gebruik?
2. keyboardlayout?
3. kan die eventueel bij afhaling even getest worden op batterijpower (dus niet in het stopcontact) met een benchmark om te zien of de batterijen inderdaad goed zijn?

Ik ben zelf op zoek naar iets lichts, niet te duur met degelijke batterijen en ben wel geïnteresseerd omdat je zegt dat de batterijen in perfecte staat zijn.
 
Enkele vraagjes:
1. is de batterij ooit vervangen geweest, licht opgezwollen of wordt die verdacht warm bij zwaar gebruik?
2. keyboardlayout?
3. kan die eventueel bij afhaling even getest worden op batterijpower (dus niet in het stopcontact) met een benchmark om te zien of de batterijen inderdaad goed zijn?

Ik ben zelf op zoek naar iets lichts, niet te duur met degelijke batterijen en ben wel geïnteresseerd omdat je zegt dat de batterijen in perfecte staat zijn.
1)nooit vervangen , maar niet opgezwollen en niet warm bij zwaar gebruik.
2)Azerty
3) uiteraard mag toestel getest worden, welke benchmark wil je , desnoods voer ik die al uit ...
 
180€ afgehaald

Test: prime95 torture test + HWMonitor voor monitoring (beide cores naar max clock etc)
LCD wel op maximum helderheid zetten (geen idee waar dat in win10 staat, zal nog even opzoeken indien ik het winnende bod blijk te hebben)
HWMonitor geeft ook mooi aan wat de verbruikssensors doorgeven, dus is waarschijnlijk een goede manier om een degelijke inschatting van de batterij te maken.

ps. batterijen die pakweg 6 jaar oud zijn gaan natuurlijk niet presteren als nieuw, dat verwacht ik ook niet :)
Al die tools kunnen ook zonder install (portable) gedraaid worden, altijd mooi meegenomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan