Deel de kerstgroeten door

BlackOccult

Well-known member
Crowdfunder FE
687219-happy-merry-christmas-voor-wenskaart-posterontwerp-banner-gratis-vector.jpg


Lieve schatten,
Kerstmis zal er voor velen onder ons anders uit zien dit jaar dan andere jaren. We hopen dat we vanuit BG toch iets extra kunnen doen om iedereen prettige en gezellige feestdagen toe te wensen. Daarom dachten we: laten we kerstgroeten laten rondgaan, beurtelings, van member naar member. Met een foto, kersttekstje, sneeuwbal-gif... Jullie zijn vindingrijk genoeg, daar ben ik van overtuigd!

Die van mij gaan naar @coldplayke!
5_01f8d3ea-8a3a-4990-8fe2-3e023be6eecc_530x@2x.png
 
Dankjewel! 😘

Ik wens @Kenneke10 een héél deugddoend kerstfeest en eindejaarsperiode. Ik weet dat dit een lastig jaar voor jou is geweest op persoonlijk vlak, ook buiten corona om, maar je geeft de moed niet op en blijft proberen om je situatie te verbeteren. Geniet nu maar van deze laatste dagen in 2020, en vlieg er in 2021 weer volop tegen aan!

https://makeagif.com/i/Br6uzt
 
Dankjewel! 😘

Ik wens @Kenneke10 een héél deugddoend kerstfeest en eindejaarsperiode. Ik weet dat dit een lastig jaar voor jou is geweest op persoonlijk vlak, ook buiten corona om, maar je geeft de moed niet op en blijft proberen om je situatie te verbeteren. Geniet nu maar van deze laatste dagen in 2020, en vlieg er in 2021 weer volop tegen aan!

https://makeagif.com/i/Br6uzt
Dit doet deugd dat er iemand aan ons denkt, ik wens bij deze iedereen een fijne kerst toe en in het bijzonder @puni
 
Laatst bewerkt:
Maar ik zal mij aangesproken voelen door Kenneke en ze voortzetten!

Mijn beste wensen gaan naar @Loser , moge hij in 2021 op dit forum minder gehaat worden door het gros van de mensen 😅 😅

Ga je me verdorie dat nog afpakken ook! Het is het enige wat ik heb!
En mijn beste wensen gaan naar het lievelingetje van de klas, @Nahrtent. Een zo warm mogelijke Kerstmis, met zo veel mogelijk lichtpuntjes. En een 2021 met zo veel mogelijk stoofvlees.
 
Ga je me verdorie dat nog afpakken ook! Het is het enige wat ik heb!
En mijn beste wensen gaan naar het lievelingetje van de klas, @Nahrtent. Een zo warm mogelijke Kerstmis, met zo veel mogelijk lichtpuntjes. En een 2021 met zo veel mogelijk stoofvlees.
Altijd al geweten dat gij een vampier waart die op die haat leefde, ik wou het gewoon eens zwart op wit zien.
 
Vrolijke feesten!

In het bijzonder aan de mods en vrijwilligers die hier in actie geschoten zijn.

Vervolgens aan alle backers, die hun holiday spirit getoond hebben.

Als ik daarna nog wat kerstvreugde over heb, gaat dit naar alle andere 9livers die inmiddels al overgewaaid zijn naar BeyondGaming.
 
Dank u Loser, ook voor jou een prettige Kerst gewenst. Hopelijk deel je niet té veel cadeautjes uit op 9Legacy of hier.

Mijn beste wensen gaan naar @utred? , een man voor wie ik een diepe bewondering heb en op wie we allemaal wat meer zouden moeten lijken (de paradox is dan wel dat de wereld in dat geval binnen de vijf minuten naar de knoppen is). Fun fact, hij is ook de reden dat jullie met mij opgescheept zitten.

e: en ja ook aan al de rest natuurlijk. :unsure:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allemaal de beste wensen voor 2021, warme eindejaarsfeesten en ziet dat jullie allemaal gezond blijven :)

Nog een grote dank u aan alle mods die de opstart van dit forum zo snel hebben in orde kunnen brengen zodat wij ook in 2021 nog een favoriete internetplaats kunnen hebben. 🙇
 
Dank u Loser, ook voor jou een prettige Kerst gewenst. Hopelijk deel je niet té veel cadeautjes uit op 9Legacy of hier.

Mijn beste wensen gaan naar @utred? , een man voor wie ik een diepe bewondering heb en op wie we allemaal wat meer zouden moeten lijken (de paradox is dan wel dat de wereld in dat geval binnen de vijf minuten naar de knoppen is). Fun fact, hij is ook de reden dat jullie met mij opgescheept zitten.

e: en ja ook aan al de rest natuurlijk. :unsure:
Ruzie maken in de warcraft 3 thread mooie tijden


Prettige kerst aan allen hier. Hopelijk is jullie kerstmaal even feestelijk en gezellig als het mijne.
MMAKfVB.jpg

Ik wens mijn grootste kerstverwensing toe aan @Nahrtent omdat hij mij heeft geholpen om zapdos te vangen in pokemon geel.
 
Ja lap zeg.
Ik nomineer bij deze de knapste vrouw van 9Lives. We weten allemaal over wie het gaat, namelijk:
 
Terug
Bovenaan