De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op een toernooi moeten de beste spelers mee, de anderen kunnen gerust in niet toernooijaren kansen krijgen.
Nu ja, we zitten op dit moment nog met een zeer brede selectie hé. Dan kan men de jonkies al meenemen om te zien hoe ze zouden meedraaien. En er hier en daar al eens eentje ploffen in de match. Vergeet nu ook niet dat die mannen van Duitsland al zeker en misschien zelfs die van Brugge niet naar Tsjechië mogen.
 
Foket lijkt mij ook iemand die nog vaak de ruime selectie gaat halen, maar een eindtoernooi zit er voor 'm, vrees ik, niet direct in. Bij Reims schijnt Wout Faes het wel goed te doen. In de Faes die ik ken van bij Oostende had ik geen Rode Duivel-materiaal gezien, maar hij schijnt toch een stuk beter geworden te zijn. Spijtig dat hij niet eens opgeroepen is. Vertonghen, Vermaelen, Alderweireld én Boyata zijn allemaal 30+ en wel al eens geblesseerd. Blijven nog Denayer en evt. Mechele als iets jongere garde. Toch opvallend dat Martinez hier niet echt durft door te selecteren (i.t.t. tot z'n aanvallende keuzes).
 
Nog eens een interland, zeg! Een mens zou bijna vergeten dat het EK er aan zit te komen.

@Jonas89 ben jij de moderator hier? Het is een beetje vreemd dat we over kwalificaties WK2022 aan het posten zijn in een subforum "EK 2020", niet? :p
 
Kzie echt het nut niet van dat subforum idd.
Er is (quasi) geen activiteit hierin tijdens competitievoetbal, en omgekeerd idem, dus het gaat nooit door mekaar lopen waardoor het onoverzichtelijk zou worden
 
Nog eens een interland, zeg! Een mens zou bijna vergeten dat het EK er aan zit te komen.

@Jonas89 ben jij de moderator hier? Het is een beetje vreemd dat we over kwalificaties WK2022 aan het posten zijn in een subforum "EK 2020", niet? :p
Zelf kan ik dat niet wijzigen, heb het onlangs (bij de overgang) al eens aangehaald
maar in theorie moet EK 2020 nog komen :unsure:
 
Waarom Denayer niet in de opstelling? Was telkens beter dan Alderweireld en Vertonghen voorbije wedstrijden.
 
Ik kijk niet zo vaak live voetbal, maar is dat nu typisch België dat die zich zo makkelijk op slot laten zetten? Of is dat gewoon omdat de andere ploegen écht schrik hebben dat die allemaal rond hun box gaan staan?
 
Ik kijk niet zo vaak live voetbal, maar is dat nu typisch België dat die zich zo makkelijk op slot laten zetten? Of is dat gewoon omdat de andere ploegen écht schrik hebben dat die allemaal rond hun box gaan staan?
Ja. Het is al een aantal jaar zo dat de kleinere tegenstanders van België dat meestal doen, omdat ze anders slaag krijgen o.w.v. De Bruyne, Lukaku en normaal gezien Eden Hazard, onder andere.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan