Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mexico nu ook niet per se stabiel te noemen momenteel.Voor de rest vraag ik me af of dat WK wel gaat plaatsvinden. Met al het gedoe van de Grote Leider daar.

Voor de rest vraag ik me af of dat WK wel gaat plaatsvinden. Met al het gedoe van de Grote Leider daar.

Het valt beter mee dan de eerder gelekte foto's, maar het is echt geen mooi shirt noch Belgisch (qua kleuren). Maar het zal wel weer goed verkopen gok ik en dat willen ze natuurlijk. Hoewel ik het design wel mooi vind met dat oud Adidas logo, kleine strepen en die mouwen, maar dat roze en blauw is het toch niet.![]()
Retrodesign met lichtblauwe en roze tinten en eerbetoon aan Magritte: dit is het nieuwe uitshirt van de Rode Duivels voor het WK | sporza
De Rode Duivels weten in welk uitshirt ze de komende Wereldbeker voetbal kunnen aanvatten. Kledingsponsor Adidas ontwierp een retrotruitje met een opvallend kleurenschema, geïnspireerd op de Belgische surrealistische kunstenaar René Magritte. Zo zullen de Belgen opnieuw in een lichtblauwe kleur...sporza.be
Euh… nog even wennen, zeker?![]()