De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Zonder Doku kwam er toch ook maar weinig gevaar meer vooraan. Openda... manman. Kan die niet dribbelen ofzo? Om nog maar te zwijgen van zijn richting voor doel met die laatste trap.

Had vooral niet de indruk dat de invallers zich in de kijker willen spelen om als starter gekozen te worden.

Zonder Doku kwam er toch ook maar weinig gevaar meer vooraan. Openda... manman. Kan die niet dribbelen ofzo? Om nog maar te zwijgen van zijn richting voor doel met die laatste trap.

Had vooral niet de indruk dat de invallers zich in de kijker willen spelen om als starter gekozen te worden.

Trossard moet zich blijkbaar niet bewijzen want die speelt toch wel bij de leider in de premier league!

Iedereen die nu zegt "We moeten nu werken naar een type ploeg, een basisploeg" "We moeten werken aan automatisme voor het Wk"

Zoveel matchen zijn het toch niemeer voor we aan het WK beginnen?
Waarom werkt je in de kwalificaties dan al nie richting typeploeg? Of hoort Meunier in uw basis 11 te staan? 😅

Ik vind Mechele zijn interview wel wat. Solliceert zeer openlijk naar een plaatsje dat hij volgens mij ook wel verdient.
In het land der blinden is eenoog koning.
Maar daar doen we Mechele wel wat mee te kort misschien.
Is zeer degelijk bij Club en heeft tonnen ervaring. Van wat we nu hebben op CV misschien wel de beste keuze...

Ontzettend vreemd hoe het daar gelopen is. Met hun kern verwacht je veel meer. Een Zweed bij mij op't werk was begin dit jaar nog bezig dat hij dacht dat Zweden wel eens zwaar kon verrassen op het WK 26. Die hoor ik een pak minder tegenwoordig.*

*Hij is ook wel van job veranderd ondertussen.
Volgens de tv man gaat zweden wel nog nr de wk playoff ronde dankzij hun nations league. Dus het kan nog!

In het land der blinden is eenoog koning.
Maar daar doen we Mechele wel wat mee te kort misschien.
Is zeer degelijk bij Club en heeft tonnen ervaring. Van wat we nu hebben op CV misschien wel de beste keuze...
Zijn recente matchen op CL-niveau waren toch ook gewoon oerdegelijk. Dus waarom niet?

Je kan toch onmogelijk zeggen dat Saelemaekers een mindere speler is dan Trossard of minder brengt in een match
Bij de Duivels helaas niet, maar ik sprak dan ook van intrinsiek, en op clubniveau heeft Trossard al consequenter en op hoger niveau een bewezen staat van dienst dan Saelemaekers.

Bij de Duivels helaas niet, maar ik sprak dan ook van intrinsiek, en op clubniveau heeft Trossard al consequenter en op hoger niveau een bewezen staat van dienst dan Saelemaekers.
Basisspeler van Milan tegenover een wisselspeler van Arsenal. Mjah.
Alexis zijn speelstijl past ook gewoon beter bij deze ploeg.

Basisspeler van Milan tegenover een wisselspeler van Arsenal. Mjah.
Alexis zijn speelstijl past ook gewoon beter bij deze ploeg.
Trossard heeft volgens mij de afgelopen seizoenen meer minuten gemaakt bij Arsenal dan Saelemaekers bij Milan hoor. Dit seizoen wat minder minuten, maar wel betere statistieken. Arsenal absolute topploeg in een veel sterkere competitie ten opzichte van Milan dat vervallen is tot een subtopper in een veel minder sterke competitie.

Als ik Transfermarkt mag geloven heeft Saelemaekers in zijn clubcarriere 25 goals en 38 assists achter zijn naam, Trossard - met weliswaar dubbel aantal matchen gespeeld - zit aan 134 goals en 71 assists.

Akkoord dat Trossard zijn lijn van Arsenal en Brighton nog nooit echt heeft kunnen doortrekken naar de Duivels, en ik ben ook fan van de energie die Saelemaekers brengt. Maar discussie over wie intrinsiek de betere speler is? De cijfers en clubs spreken voor zich hoor.

Terug
Bovenaan