Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even deze toch nog eens quoten van afgelopen zaterdag...De grootste nederlaag van Liechtenstein deze eeuw was een 9-0 tegen Duitsland. Verder 2x een 8-0 nederlaag en een paar keer een 7-0 nederlaag.
De laatste keer dat Wales met meer dan 6 doelpunten verschil won, dateert uit 1978 toen ze met 7-0 wonnen van Malta.
Ik denk dus dat we dan enkel moeten vrezen voor een enorme zege in hun onderling duel(wat me onwaarschijnlijk lijkt... maar bon, idd: het kan)

Ging net hetzelfde typen, wel respect ook voor de wissels.Als Openda er nu nog geen in krijgt dan moet die toch echt nachtmerries krijgen...
Topper. Laatste competitie match legde hij ook eentje in het mandje. Weet de goal wel staanAls Mechele scoort dan hoor je Sportingboy hier natuurlijk niet.
Mooi voor Brandon!
Ging net hetzelfde typen, wel respect ook voor de wissels.
Ach ja, 't is ook maar omdat het in Luik is en het al 7 0 is dat die invalt.Witsel? Wat doet die imho nog in de selectie![]()
Het nut van die 2 controlerende middenvelders snap ik ook nietVerschrikkelijk toch die wissels?
Nu spelen we met 2 controlerende middenvelders
Trossard krijgt de voorkeur op Moreira en Lukebakio
Openda krijgt de voorkeur op Vermant
Ach ja, 't is ook maar omdat het in Luik is en het al 7 0 is dat die invalt.
Meunier en Castagne? Hallo, kies nu eens voor de toekomst. Tegen Liechtenstein is dat toch de perfecte moment.
7-0 dus de coach heeft gelijk.
Idem. Los voor de aanval en kapotmaken. Geen idee waarom trainers daar nooit voor lijken te willen gaan. Elke verdediging moet dit toch gewoon kunnen opvangen, daar heb je echt niet nog meer middenvelders voor nodig die achteruit spelen.Het nut van die 2 controlerende middenvelders snap ik ook niet
Dit dus.Ach ja, 't is ook maar omdat het in Luik is en het al 7 0 is dat die invalt.

Het nut van die 2 controlerende middenvelders snap ik ook niet
Raskin en Witsel zijn alletwee Luikse boys, zodoende.