Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We kunnen dat natuurlijk blijven zeggen Lukaku dit, Lukaku dat, maar het punt is dat hij er niet bij was, en toch redelijk blessure gevoelig is ook, dus echt zekerheid is dat niet echt vind ik. En "al" 32, en lijkt me niet het type spits die nog 5 jaar er bij zal doen (had ie ook al niet half de indruk gewekt te stoppen met de RD's)?Die staat verdedigend mogelijks wel beter dan ons, maar laten we niet vergeten dat we met Lukaku wss ook wel meer gescoord en punten gepakt hadden.
Omdat we blijven coaches aantrekken die elke spits gebruiken alsof ze Lukaku zijn. Dan is een oude, mindere spits uit de MLS te prefereren over de Openda's of Batshuayi's die helemaal niet passen in dat systeem.Ik begrijp niet goed waarom we over een Benteke of Stassin bezig zijn? We hebben met Openda, CDK en Vermant toch genoeg verschillende opties om ons aan te passen aan de tegenstanders? Wie moet beginnen is een andere discussie, maar met deze 3 moet je normaal toch goed zitten in de kern. Uiteraard moet je ze niet alle 3 op dezelfde manier gebruiken, maar dat is aan de coach. Als een Stassin zich nog kan ontwikkelen (of iemand anders) kunnen we opnieuw kijken wie in plaats kan komen. Misschien kan een Bertaccini of Batshuayi ook nog wanneer ze in vorm zijn ipv een Openda (als die blijft sukkelen dit seizoen) of een Vermant (als die zijn vorm niet terug vindt). Een CDK is dan waarschijnlijk de enige zekerheid in de kern.
Die is spitsentrainer bij de RSCA Futures.Speelt Ogunjimi nog?
Uiteraard, maar wou aangeven dat zo'n spits als Haaland ook al het verschil maakt. We hebben zelf ook kansen genoeg gehad om uiteindelijk gewoon te winnen tegen ploegen waar we nu punten lieten liggen.We kunnen dat natuurlijk blijven zeggen Lukaku dit, Lukaku dat, maar het punt is dat hij er niet bij was, en toch redelijk blessure gevoelig is ook, dus echt zekerheid is dat niet echt vind ik. En "al" 32, en lijkt me niet het type spits die nog 5 jaar er bij zal doen (had ie ook al niet half de indruk gewekt te stoppen met de RD's)?
Tegen N-Macedonie en Wales was ie er wel bij en werd het 1-1 & 4-3, ook niet bepaald indrukwekkend.
We gaan het toch eens moeten beginnen kunnen zonder Lukaku ook zou ik denken.
Mja, dan is het probleem de coach en niet de spelers he. Of we nu speculeren over een coach die niet komt of een speler die niet komt, dat blijft toch een beetje hetzelfde.Omdat we blijven coaches aantrekken die elke spits gebruiken alsof ze Lukaku zijn. Dan is een oude, mindere spits uit de MLS te prefereren over de Openda's of Batshuayi's die helemaal niet passen in dat systeem.
Maar idealiter past de coach het spel aan natuurlijk.
Trossard heeft echt nog maar weinig deftige matchen gespeeld voor de RD. Die zakt bijna altijd door de ondergrens.We kunnen trouwens wel blijven klappen over die diepe spits, maar het rendement bij de rest mag ook gewoon een stukje hoger. Wat Trossard bvb. allemaal laat liggen.. En zijn doelpunt tegen Wales was eigenlijk ook gewoon heel slecht afgewerkt en trapt hij nog bijna op de doelman.
Kan alleen maar positief zijn, dat laatste. Stel u voor dat we tegen Liechtenstein ook met twee controlerende middenvelders zouden spelen.Trossard heeft echt nog maar weinig deftige matchen gespeeld voor de RD. Die zakt bijna altijd door de ondergrens.
Onana is er trouwens niet bij morgen. Uit voorzorg blijkbaar.

Hier ben ik wel akkoord met de opmerking over Benteke, alleen vrees ik oprecht dat die gewoon het niveau niet maar gaat halen. Het probleem met 352 is dat uw beste speler, Doku, daar eigenlijk gewoon niet in past. En met Fofana hebt ge er zo nog eentje in aantocht, dus uw twee flanken zijn eigenlijk wel voorzien.Wij spelen al sinds Martinez in een systeem waarbij de wisselwerking tussen de diepe spits en de vleugelspitsen cruciaal is, maar daarvoor heb je een spits nodig die een bal kan bijhouden en kan kaatsen. Het was ongelofelijk frustrerend om onder Martinez en later Tedesco dan Batshuayi als vervanger te zien opdraven, terwijl die voor geen meter werkt in zo'n systeem. Openda is daarin nauwelijks beter, en heeft dan ook nog eens minder scorend vermogen. Het is al heel wat dat Garcia door heeft dat hij CDK moet gebruiken om het aanvallend systeem te laten werken, maar die heeft helaas ook veel te weinig scorend vermogen. En als de vleugelspitsen dan niet efficiënt zijn, dan is het aanvallend huilen met de pet op.
Ik zeg niet dat Benteke een must is hé, maar als je weigert van systeem te veranderen, dan is Benteke een logischere fit om mee te nemen dan veel andere jongens die hier genoemd worden. Want hij kan wél kaatsen en een bal bijhouden.
Persoonlijk vraag ik me af of we niet afmoeten van het systeem waarbij we zo veel gewicht leggen bij de vleugelaanvallers. Dat was indertijd logisch met Hazard en De Bruyne op die positie, maar is dat nu met enkel Doku die enigszins op dat niveau presteert nog de beste manier om onze spelers te gebruiken? Als je kijkt naar Lukaku, die lijkt bij zijn clubs de laatste jaren het beste te renderen in een tweespitsensysteem, wat ook voor Openda en CDK (en Batshuayi) beter rendeert. Misschien moeten we eerder naar een 3-5-2 evolueren ...

Klopt!Denk dat TC liever op Mishel zit dan op de vlieger naar Kazakstan.

Dat is wel wat mij een beetje hoop geeft, ik zie wel tactische verbeteringen op aanvallend vlak. Hopelijk komt dat snel ook op verdedigend vlak. Maar again, de meeste tegengoals zijn echt (dubbele) individuele flaters. Dat van Theate bijvoorbeeld, zo een slechte pass met amper druk etc...Dat vergeet ik zeker niet, zet Haaland in onze ploeg en we hadden elke match in deze kwalificatie 5 doelpunten gescoord. Maar 't stoort mij gewoon dat we al sinds 2018 dezelfde manco's hebben. Ons middenveld wordt te makkelijk overlopen, onze defensie is wankel onder druk, en we beginnen matchen vaak niet scherp genoeg met te veel individuele fouten. In 2018 werd dat nog gecompenseerd door het pure talent van onze spelers, maar er is te weinig veranderd aan onze manier van spelen terwijl onze spelersgroep wél heel fel veranderd is.
We negeren te fel onze zwaktes, terwijl we onze sterktes niet altijd optimaal benutten. Met de spelers die we hebben kunnen we nog altijd een absoluut dodelijke counterploeg zijn, maar we spelen nog altijd te veel matchen alsof de Gouden Generatie op het veld staat.
Mij hebde niet liggen, Stijn Stijnen!Klopt!![]()
Idd. Zelfs al speelt de Cuyper even wat minder minuten bij zijn team, die zal altijd beter voor de dag komen dan Theate.Lammens erin, Tielemans & Vanaken samen, Saelemaekers die start op rechts. Ik kan mij wel vinden in die opstelling, op de verdediging na. Ik snap niet waarom je niet gewoon kiest voor de toekomst en Seys & De Cuyper laat starten.
Idd. Zelfs al speelt de Cuyper even wat minder minuten bij zijn team, die zal altijd beter voor de dag komen dan Theate.