De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Theate en Onana, doen alsof ze Maldini en Verratti zijn maar bakken er niks van.
En Openda, dat ge die überhaupt nog oproept... Dan hebt ge meer aan Jefke Delen of Dieter Dekelver...

Sprankelend voetbal is het allemaal niet. Eigl echt geen sterk kwalificatietornooi. Gelukkig zaten we weer in een zwakke poule. Wat gaan wij daar eigenlijk doen op dat WK.

Toch maar triestige kwaliteit eigenlijk. Als Courtois, Kevve, en Lukaku ermee kappen na het WK wordt het toch duidelijk een overgangsperiode. Met deze aanval doe je geen enkele (sub) topploeg pijn, en deze verdediging ontbeert ook de kwaliteit om de nul te houden.
Correcte analyse. 1-0 na 8 minuten en OK tegen Kaz verlies je dan niet (*) dankzij ne Vanaken maar ja tegen ne echt goeie ploeg hadden ze vandaag gewoon verloren right?

PS. (*) Match is wel nog niet gedaan maar je analyse blijft nog steeds correct.

+ Vanaken is ook de jongste niet meer. ;)

Ik ben toch blij dat ik pas na de rust ben beginnen kijken. Ik heb echt niks gemist. Cero cero cero.
Dit België heeft niks maar dan ook helemaal niks (meer) te zoeken op een WK en EK....
Helaas gaan ze zich straks wel gewoon plaatsen voor het WK! :cheer: (sorry ik ben nu een beetje cynisch sarcastisch).

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan