De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Theate is verre van een topper, maar er is toch gewoon te weinig concurrentie op die positie? Wij hebben geen enkele deftige CV.

Mechele, Zeno van den Bosch, Smets, Debast, Ngoy, Leyssen, Bornauw, Kana, Ngoy

Liever leergeld betalen met iemand van 19 dan Theate die continu dezelfde fouten blijft maken

Mechele staat tegenwoordig toch iets secuurder te spelen moet ik zeggen en maakt toch nie meteen van die fouten.
Het is al een pak beter dan enkele jaren geleden maar geregeld toch genoeg geneut in het JPL topic als hij weer eens iets uitsteekt. Pas op, ik vind hem ook niet per sé minder dan een Theate hoor.

Mechele, Zeno van den Bosch, Smets, Debast, Ngoy, Leyssen, Bornauw, Kana, Ngoy

Liever leergeld betalen met iemand van 19 dan Theate die continu dezelfde fouten blijft maken
Debast staat er toch gewoon altijd in en steekt er zeker nog niet bovenuit? En de rest is toch gewoon hopeloos uit vorm of niet goed genoeg? (Los van een Ngoy die we niet kennen).

Allè, serieus, een Bornauw, die nu geblesseerd is en gewoon 90 minuten op de bank zit bij Leeds. Dan maak je toch gewoon een grapje mag ik hopen?

Het is al een pak beter dan enkele jaren geleden maar geregeld toch genoeg geneut in het JPL topic als hij weer eens iets uitsteekt. Pas op, ik vind hem ook niet per sé minder dan een Theate hoor.
We zien Sheldon Cooper enkel nog maar als hij flatert en buiten tegen RSCA nog niet gezien in de laatste maanden. Teken dat hij goed is

Debast staat er toch gewoon altijd in? En de rest is toch gewoon hopeloos uit vorm of niet goed genoeg? (Los van een Ngoy die we niet kennen).

Allè, serieus, een Bornauw, die nu geblesseerd is en gewoon 90 minuten op de bank zit bij Leeds. Dan maak je toch gewoon een grapje mag ik hopen?

Iemand die gekwetst is moeten we niet oproepen nee.
Maar nie afkomen dat er geen concurrentie is want slechter als Theate zijn die mannen ook niet of ze hebben nog een grotere leercurve

De enige hoop/oplossing voor ons verdedigend probleem is Lukaku, Doku, Courtois & KDB in absolute hoogvorm en dan hopen dat je elke match met 4-3 kan winnen, a la Barcelona. Want je kan het draaien & keren hoe je wilt, we hebben geen enkele centrale verdediger die een zekerheid is.

Terug
Bovenaan