Thomas96
Member
Ik zeg het al van de laatste twee jaar onder Martinez, maar we spelen nog altijd te veel alsof we de ploeg van 2018 hebben die tegen quasi elke ploeg het spel kon maken of domineren. Martinez had ons moeten omvormen tot een counterploeg, want daarmee hadden we nog altijd kanshebber voor de prijzen kunnen zijn. Ondertussen is onze verdediging en ons middenveld nog een stuk zwakker, maar toch blijven we een heel hoog spel spelen (zonder veel druk in balverlies dan ook nog). Onder Martinez op't einde hadden we nog altijd wereldtop kunnen zijn met een counterploeg, nu lijkt het er op dat we het moeten worden als we überhaupt nog iets willen voorstellen.
Is eigenlijk niet elk team met minder kwaliteit een counterploeg? Als je minder aan het spel te pas komt is de counter toch altijd de manier om het verschil te maken?
Al heb je natuurlijk Frankrijk dat in principe meer kwaliteit heeft dan eender welke nationale ploeg en ook graag counter voetbal speelt.
.
Dat continue gezaag over alles, dat altijd alles zo slecht is enzo... Ik weet niet of dat typisch Belgisch is maar ik vind het toch maar triestig.