De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Nauwelijks? 3 gele kaarten voor de tegenstanders, assist op Raskin maar trapt op de paal, nog 2 andere voorzetten die echt gevaarlijken waren. Als er te weinig volk in de 16 staat om af te werken is dat niet zijn fout natuurlijk
Als je ziet hoeveel kaarten die Macedoniërs pakken is dat nu geen grote prestatie, en je koopt er ook niets mee. Ik vind het gewoon te weinig.

Dat er weer veel te weinig volk van de Belgen in de box staat, is een feit. Lukaku werd ook nog eens nauwelijks bereikt.

Sorry maar hier is het echt wel Faes die kinderlijk staat te verdedigen (zoals zo vaak). Debast is geen libero hé.
Faes staat bij een man, Debast alleen. Loopt een 2de speler die van Macedonië tussen Faes en Debast. Dan moet Debast toch sneller knijpen om die op te pikken.

Als je ziet hoeveel kaarten die Macedoniërs pakken is dat nu geen grote prestatie, en je koopt er ook niets mee. Ik vind het gewoon te weinig.

Dat er weer veel te weinig volk van de Belgen in de box staat, is een feit. Lukaku werd ook nog eens nauwelijks bereikt.
de helft is op Doku dus ja dat speelt wel een rol natuurlijk.

Maar wat verwacht je dan van Doku? Dat ie het gans veld dribbelt en nog eens scoort ook?

1-1 is terecht al had het zoals ik al zei even goed 2-1 kunnen geweest zijn.

België heeft (naar mijn mening) nog wel iets te zoeken op een EK en WK hoor.

Maar we moeten wel ne trainer hebben die er opnieuw een ploeg van kan maken.
Is het deze trainer? Hij krijgt nog het voordeel van de twijfel van mij maar het moet nu toch gaan gebeuren.

Welke Belg speelde die vrije trap eigenlijk recht in de voeten van een Macedoniër net voor de tegengoal?

Was dat Tielemans? Die vervolgens zijn mannetje niet volgde (die vervolgens kon scoren)?

Vorige match was Vanaken de 10 en de Bruyne een rij lager. Dat ging beter dan vandaag. Vanaken kan beter in de box komen dan De Bruyne.

Faes staat bij een man, Debast alleen. Loopt een 2de speler die van Macedonië tussen Faes en Debast. Dan moet Debast toch sneller knijpen om die op te pikken.
Tielemans stond bji die man en dan moet Faes rugdekking voorzien op Tielemans. Als ie 2 meter lager staat waar ie zou moeten staan dan kan die bal niet over hem komen en is er geen enkel probleem. Dan moet Debast ook niet knijpen. Faes gaat daar positioneel weer maar eens in de fout

Faes is veruit de slechtste die we steeds opnieuw erop hebben staan. Waarom elke nieuwe trainer daar blijft mee spelen begrijp ik totaal niet. Oké, bij de selectie wil ik nog wel begrijpen, maar moet die echt spelen? En Debast wil ik nog niet afschrijven, maar die heeft ook nog niet veel goede matchen gespeeld bij de RD. Misschien waren zijn beste matchen nog op de RB.

Nauwelijks? 3 gele kaarten voor de tegenstanders, assist op Raskin maar trapt op de paal, nog 2 andere voorzetten die echt gevaarlijken waren. Als er te weinig volk in de 16 staat om af te werken is dat niet zijn fout natuurlijk

Het probleem is dat die voorzetten telkens op goed geluk zijn
Als hij eerst eens zou kijken heeft hij het dubbele van assists

Soms moet je terugleggen omdat je spits afhaakt, soms aan de 2e paal spelen, soms tussen keeper en verdediger
Maar hij doet zomaar wat en dan is 90% gewoon simpel op te ruimen

Mja Faes is een ramp van nationale omvang, wat die daar allemaal uitsteekt qua positiespel 😂

Faes is veruit de slechtste die we steeds opnieuw erop hebben staan. Waarom elke nieuwe trainer daar blijft mee spelen begrijp ik totaal niet. Oké, bij de selectie wil ik nog wel begrijpen, maar moet die echt spelen? En Debast wil ik nog niet afschrijven, maar die heeft ook nog niet veel goede matchen gespeeld bij de RD. Misschien waren zijn beste matchen nog op de RB.

Speelt Debast normaal ook niet rechts in de verdediging? Bij Anderlecht was het toch zo met Vertonghen langs hem
Bij Sporting blijkbaar ook al vaak op de 6 gespeeld.

Nie uw vertrouwde positie, rechtsvoetig links spelen, en zo'n clown naast u 😅

Terug
Bovenaan