De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Zal ook wel gene vette zijn geweest gezien Leipzig compleet vierkant draait dit seizoen.

Vermeeren had trouwens al lang een vaste waard geweest als die die idiote move naar Atlético niet had gemaakt.

Bij Mokio kan het natuurlijk ook zijn dat hij op meerdere posities kan spelen.

Edit: en Mokio is toch niet per se een zuivere DM.

Is die de vorige keer al niet ingevallen?

Edit:
Volgens Wikipedia "Op 20 maart debuteerde hij door in de 88e minuut in te vallen voor Maxim De Cuyper."
De regels zijn wel veranderd een aantal jaar geleden. Ik weet ze niet 100% exact zeker maar het is iets in de aard van "onder leeftijd X en met minder dan 5 interlands kan de speler nog 1x wisselen van nationale ploeg", net om het fenomeen van het vastleggen met 1 interland op jonge leeftijd tegen te gaan.

Heeft iemand Vermeeren eigenlijk zien spelen bij Leipzig? Hoor er precies maar weinig van.
Op het Antwerp forum zijn er wel enkele die hem extra volgen en die doet goed mee maar als de ploeg in het algemeen niet draait is hij ook niet degene die het gaat veranderen (als DM).

Zal ook wel gene vette zijn geweest gezien Leipzig compleet vierkant draait dit seizoen.

Vermeeren had trouwens al lang een vaste waard geweest als die die idiote move naar Atlético niet had gemaakt.
Was onder lichte dwang gezien de financiën.

U17 doet het vrij aardig op het EK. Verloren van Italië, maar wel door naar de halve finale, ten koste van Engeland. Niet slecht.

In de halve finale wacht... Frankrijk... klaar voor het volgende Franse voetbaltrauma :unsure:

Geblesseerd zeg... Goeie timing Thibault. Al zeg ik het zelf Courtois.

Eerlijk mocht ik Thibault zijn zou ik ook het risico niet nemen om nog 2 interlands te spelen als je toch al half geblesseerd bent. Het is ook niet dat wij hem nodig hebben, Sels is ook een fantastische keeper. Ik vind het vooral jammer dat we Lavia missen, had die graag eens bezig gezien.

Hij trainde al mee als derde keeper, dus ergens wel logisch dat je hem er dan bij neemt. Zeker aangezien de club competities zijn afgelopen en er dus al een hoop spelers op vakantie zijn vertrokken.
Ik denk niet dat iemand verwacht dat hij ook effectief minuten zal maken

Meunier kapitein de komende match… Rudi alsjeblieft…

Onder Tedesco: veel gedoe om een aanvoerdersband met vertrek van een basisspeler tot gevolg.

Rudi: Hold my beer

De rest van de opstelling lijkt me oke, maar wat Faes daar staat te doen, elke keer lichte paniek hier als die aan de bal is.

Faes heeft toch nog niet echt teleurgesteld? Het is geen Kompany maar al beter dan Boyata en Denayer IMO.

Terug
Bovenaan