Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De regels zijn wel veranderd een aantal jaar geleden. Ik weet ze niet 100% exact zeker maar het is iets in de aard van "onder leeftijd X en met minder dan 5 interlands kan de speler nog 1x wisselen van nationale ploeg", net om het fenomeen van het vastleggen met 1 interland op jonge leeftijd tegen te gaan.Is die de vorige keer al niet ingevallen?
Edit:
Volgens Wikipedia "Op 20 maart debuteerde hij door in de 88e minuut in te vallen voor Maxim De Cuyper."
Op het Antwerp forum zijn er wel enkele die hem extra volgen en die doet goed mee maar als de ploeg in het algemeen niet draait is hij ook niet degene die het gaat veranderen (als DM).Heeft iemand Vermeeren eigenlijk zien spelen bij Leipzig? Hoor er precies maar weinig van.
Was onder lichte dwang gezien de financiën.Zal ook wel gene vette zijn geweest gezien Leipzig compleet vierkant draait dit seizoen.
Vermeeren had trouwens al lang een vaste waard geweest als die die idiote move naar Atlético niet had gemaakt.

Geblesseerd zeg... Goeie timing Thibault. Al zeg ik het zelf Courtois.
VerdiendJackers opgeroepen voor komende wedstrijden.
ja het heeft weer lang geduurdGeblesseerd zeg... Goeie timing Thibault. Al zeg ik het zelf Courtois.

Ik blijf verbaasd dat Faes in de basis mag blijven spelen. Al verwacht wel nog wat aanpassingen in de 2de match.Zucht, Faes en Debast als centrale duo. Ook met Garcia blijft het prutsen in de defensie dus
Spijtig dat hij inderdaad lijkt vast te houden aan Faes. Ik had graag Theate eens naast Debast gezien.Zucht, Faes en Debast als centrale duo. Ook met Garcia blijft het prutsen in de defensie dus