Bij de Duivels hebben we lang met Hazard links en De Bruyne rechts gespeeld
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dienen is daarvoor dan ook veel te traagProbleem is dat Doku bijna nooit diep loopt…
Hij hoort bij de snelste ter wereld op 1 meter en dan gaat het stijl bergaf.Euhm op FIFA (kuch FC) heeft Doku wel 92 op pace hé…Ja ik bedoelde bij de Duivels.
Dienen is daarvoor dan ook veel te traagHij hoort bij de snelste ter wereld op 1 meter en dan gaat het stijl bergaf.
Ik ben wel niet akkoord dat hij geen toegevoegde waarde heeft. Ik word er ook soms horendol van als hij het spel weer eens stil legt, maar het is toch altijd alle hens aan dek en dan passeert hij zijn man toch meer wel dan niet..
Zijn topsnelheid is echt niet zo hoog.. De echt snelle spelers kunnen nog een versnelling in de versnelling plaatsen, Doku kan da niEuhm op FIFA (kuch FC) heeft Doku wel 92 op pace hé…
Nee serieus, die is toch helemaal niet traag, integendeel. Het ligt gewoon eerder aan zijn speelstijl.
Daarom dat hij ook maar in Man City speeltJa ik bedoelde bij de Duivels.
Dienen is daarvoor dan ook veel te traagHij hoort bij de snelste ter wereld op 1 meter en dan gaat het stijl bergaf.
Ik ben wel niet akkoord dat hij geen toegevoegde waarde heeft. Ik word er ook soms horendol van als hij het spel weer eens stil legt, maar het is toch altijd alle hens aan dek en dan passeert hij zijn man toch meer wel dan niet..

Wat heeft dat er nu een hol mee te maken? Is Grealish snel? Nee.. Wat doe dienen dan in Man City?Daarom dat hij ook maar in Man City speelt![]()
Dat hij specifieke kwaliteiten heeft misschien …Wat heeft dat er nu een hol mee te maken? Is Grealish snel? Nee.. Wat doe dienen dan in Man City?
En dat is toch ook gewoon exact wat ik zei? Hij is snel de eerste meter, daarna kan hij niet meer versnellen, dus zijn topsnelheid ligt niet zo hoog..Dat hij specifieke kwaliteiten heeft misschien …
Waarom moet die specifiek snel zijn … who da fuck cares .
Hij is van het explosieve type , gene Usian Bolt hé

Zouden er spelers zijn die zelf zouden aangeven dat ze rust willen? Ik denk bijvoorbeeld aan een Vanaken of Mechele of zouden ze de impact van hun afwezigheid niet riskeren met de nieuwe coach.Ik kende hem niet, maar toch een paar mooie ploegen doorlopen (bij de jeugd): Benfica, Chelsea, Lyon. 7 caps bij Portugal in de jeugd. Geboren in Luik en bij Standard gespeeld.
Hij zal dan wel effectief in de selectie zitten, zeker? Als er nu zo'n fuzz rond gemaakt wordt.
Benieuwd of er nog andere verrassingen in zijn selectie zullen zitten. Minder dan een 6 op 6 is niet goed genoeg in ieder geval.
Voor die 2 spelers zou ik dat een rare zet vinden. Ligt ook niet in hun karakter, denk ik.Zouden er spelers zijn die zelf zouden aangeven dat ze rust willen? Ik denk bijvoorbeeld aan een Vanaken of Mechele of zouden ze de impact van hun afwezigheid niet riskeren met de nieuwe coach.
Kan Sadiki nog? Of heeft die al gekozen voor Congo?![]()
Krijgen we straks de bevestiging? Diego Moreira duikt op in FIFA-databank als potentiële speler van België | sporza
Mogen we een verrassing verwachten? Rudi Garcia maakt deze namiddag (15 uur) zijn selectie bekend voor de eerste WK-kwalificatiematchen van de Rode Duivels. Eerder vertelde de bondscoach al dat hij bezig was om "twee spelers met een dubbele nationaliteit" te strikken, vandaag dook de naam van de...sporza.be
Toch wel verrassend. Geen idee van zijn kwaliteiten, maar qua positie wel welkom lijkt mij. Vraag me ook af wie de andere speler gaat zijn.
Die heeft al interlands gespeeld voor Congo geloof ikKan Sadiki nog? Of heeft die al gekozen voor Congo?
![]()
Krijgen we straks de bevestiging? Diego Moreira duikt op in FIFA-databank als potentiële speler van België | sporza
Mogen we een verrassing verwachten? Rudi Garcia maakt deze namiddag (15 uur) zijn selectie bekend voor de eerste WK-kwalificatiematchen van de Rode Duivels. Eerder vertelde de bondscoach al dat hij bezig was om "twee spelers met een dubbele nationaliteit" te strikken, vandaag dook de naam van de...sporza.be
Toch wel verrassend. Geen idee van zijn kwaliteiten, maar qua positie wel welkom lijkt mij. Vraag me ook af wie de andere speler gaat zijn.
Dit zegt mijn app. Als ik de wedstrijden bekijk van zijn ploeg, speelt hij als LWB, zover ik kan beoordelen.Is toch een winger, hebben we er daar nog geen genoeg van dan?