De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Ja ik bedoelde bij de Duivels.
Probleem is dat Doku bijna nooit diep loopt…
Dienen is daarvoor dan ook veel te traag :)Hij hoort bij de snelste ter wereld op 1 meter en dan gaat het stijl bergaf.
Ik ben wel niet akkoord dat hij geen toegevoegde waarde heeft. Ik word er ook soms horendol van als hij het spel weer eens stil legt, maar het is toch altijd alle hens aan dek en dan passeert hij zijn man toch meer wel dan niet..

Dienen is daarvoor dan ook veel te traag :)Hij hoort bij de snelste ter wereld op 1 meter en dan gaat het stijl bergaf.
Ik ben wel niet akkoord dat hij geen toegevoegde waarde heeft. Ik word er ook soms horendol van als hij het spel weer eens stil legt, maar het is toch altijd alle hens aan dek en dan passeert hij zijn man toch meer wel dan niet..
Euhm op FIFA (kuch FC) heeft Doku wel 92 op pace hé…

Nee serieus, die is toch helemaal niet traag, integendeel. Het ligt gewoon eerder aan zijn speelstijl.

Euhm op FIFA (kuch FC) heeft Doku wel 92 op pace hé…

Nee serieus, die is toch helemaal niet traag, integendeel. Het ligt gewoon eerder aan zijn speelstijl.
Zijn topsnelheid is echt niet zo hoog.. De echt snelle spelers kunnen nog een versnelling in de versnelling plaatsen, Doku kan da ni

Ik snap dat het soms frustrerend is als Doku moet inhouden, en terugdraait, of hem vastloopt. Maar hem nutteloos noemen en niet snel toch wel weer ferm overdreven. Heeft letterlijk de assist op de belangrijke 1-0 waardoor we weer in de match komen. En weegt gewoon op een verdediging met zijn aanwezigheid door oa zijn snelheid. Dat hij die dubbele dekking niet 5 keer oprolt kun je hem toch moeilijk kwalijk nemen tegen een ploeg die naar hier kwam om een 3-1 voorsprong te verdedigen. Wel akkoord dat zijn speelstijl zijn lijf geen deugd doet.

Ik zie echt wel muziek in ons linkerflank, met het duo De Cuyper - Doku.

Daarom dat hij ook maar in Man City speelt 😂

Dat hij specifieke kwaliteiten heeft misschien …
Waarom moet die specifiek snel zijn … who da fuck cares .
Hij is van het explosieve type , gene Usian Bolt hé
En dat is toch ook gewoon exact wat ik zei? Hij is snel de eerste meter, daarna kan hij niet meer versnellen, dus zijn topsnelheid ligt niet zo hoog..
Letterlijk wat ik geschreven heb.

Leuk discussiëren zo zeg. :laugh:

Doku had nooit naar Man. City mogen gaan trouwens. Die zijn speelstijl paste daar niet. Bij City is het zo begonnen met dat inhouden, terugdraaien en terugpassen, natuurlijk zie je daar elementen van terug in zijn spel bij de RD want dat worden gewoontes.

Had veel beter gepast bij een ploeg a la Liverpool waar men directer voetbalt.

Toch wel verrassend. Geen idee van zijn kwaliteiten, maar qua positie wel welkom lijkt mij. Vraag me ook af wie de andere speler gaat zijn.

Ik kende hem niet, maar toch een paar mooie ploegen doorlopen (bij de jeugd): Benfica, Chelsea, Lyon. 7 caps bij Portugal in de jeugd. Geboren in Luik en bij Standard gespeeld.

Hij zal dan wel effectief in de selectie zitten, zeker? Als er nu zo'n fuzz rond gemaakt wordt.

Benieuwd of er nog andere verrassingen in zijn selectie zullen zitten. Minder dan een 6 op 6 is niet goed genoeg in ieder geval.

Ik kende hem niet, maar toch een paar mooie ploegen doorlopen (bij de jeugd): Benfica, Chelsea, Lyon. 7 caps bij Portugal in de jeugd. Geboren in Luik en bij Standard gespeeld.

Hij zal dan wel effectief in de selectie zitten, zeker? Als er nu zo'n fuzz rond gemaakt wordt.

Benieuwd of er nog andere verrassingen in zijn selectie zullen zitten. Minder dan een 6 op 6 is niet goed genoeg in ieder geval.
Zouden er spelers zijn die zelf zouden aangeven dat ze rust willen? Ik denk bijvoorbeeld aan een Vanaken of Mechele of zouden ze de impact van hun afwezigheid niet riskeren met de nieuwe coach.

Zouden er spelers zijn die zelf zouden aangeven dat ze rust willen? Ik denk bijvoorbeeld aan een Vanaken of Mechele of zouden ze de impact van hun afwezigheid niet riskeren met de nieuwe coach.
Voor die 2 spelers zou ik dat een rare zet vinden. Ligt ook niet in hun karakter, denk ik.

Ze zijn er toch vaak naast gevallen, dus dit is toch echt wel een kans voor hen om nog eens een campagne mee te maken en te spelen op het komende WK. Voor Mechele wordt het moeilijk, maar voor Vanaken lijkt me dit toch nog een mooie kans.

Vooral kijken naar de spelers die ook nog aantreden op het WK voor clubs. Courtois bijvoorbeeld. De Bruyne doet dan niet meer mee op het WK voor clubs? Voor de rest zullen er geen spelers zijn, denk ik. Enkel Doku en Duranville dan nog?

Toch wel verrassend. Geen idee van zijn kwaliteiten, maar qua positie wel welkom lijkt mij. Vraag me ook af wie de andere speler gaat zijn.
Kan Sadiki nog? Of heeft die al gekozen voor Congo?

Misschien hebben ze Pascal Struijk toch nog kunnen overtuigen? Ofwel iemand waar niemand direct aan denkt, zoals die Moreira.

Is toch een winger, hebben we er daar nog geen genoeg van dan?

Terug
Bovenaan